Hjælp til Interjak 300 router søges
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 19:52

Hej

Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
"tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?

Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

--
Venligst
Lasse K.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 27-06-08 21:07

"Lasse K." <lasse> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

Og du har ikke søgt i manualen?
http://ftp.liga.dk/pub/GL/filanet/manualer/RefManual_ij300.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 07:37

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Lasse K." <lasse> skrev i meddelelsen

> Og du har ikke søgt i manualen?
> http://ftp.liga.dk/pub/GL/filanet/manualer/RefManual_ij300.pdf

PERFEKT! Jeg kunne ikke finde manualen nogen steder. Mange tak