Nogen med erfaring med Acer M5640 købt i B~
Fra : Jack L.

Dato : 22-06-08 15:49

Hej med jer.

Er der nogle af jer som har kendskab til modellen M5640-4G320, som har været
på tilbud siden for omkring to uger siden i Bilka (og stadig er, dog med
lidt forskellig specifikation). De tekniske specifikationer ser fine ud, men
hvordan er støjniveauet? Og hvordan er kabinettets kvalitet? Kan det
sammenlignes med HPs? Folk med erfaringer med andre Acer-pcere i prisklassen
4-5000 er også velkomne til at byde ind med deres kommentarer.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real :)

Fra : jama

Dato : 23-06-08 09:51

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det sammenlignes med HPs? Folk med erfaringer med andre Acer-pcere i
> prisklassen 4-5000 er også velkomne til at byde ind med deres kommentarer.

Jeg har en AcerTravelmate 534 (Bærbar) det er en udemærket PC. Men om den du
har set er af samme standard, tør jeg ikke sige, men dem jeg kender der har
Acer er tilfredse med dem, du kan vel prøve den, der jo Returret på den, så
passer den dig ikke så tilbage med den.
Mvh.Jama>

Fra : _

Dato : 23-06-08 10:20

"jama" <3066nej@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har Acer er tilfredse med dem, du kan vel prøve den, der jo Returret på
> den, så passer den dig ikke så tilbage med den.
Ved Jama, at der er returret på computere i Bilka?

Fra : Max

Dato : 23-06-08 11:41

Hej _

> Ved Jama, at der er returret på computere i Bilka?

Der er returret på computere, den må bare ikke
have været brugt.

--
Mvh Max

Fra : J

Dato : 23-06-08 12:40

On Sun, 22 Jun 2008 16:48:49 +0200, "Jack L." <jack_nospam@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>sammenlignes med HPs? Folk med erfaringer med andre Acer-pcere i prisklassen
>4-5000 er også velkomne til at byde ind med deres kommentarer.

Acer bærbare er udmærkede. Jeg ved ikke, hvorfor hp/compaq skulle være
bedre.
IBM gik for at være bedre, og nu hvor det hedder lenovo, er de vel
også ansete.
mvh

John