Hurtig diagnosticering af bærbar
Fra : Kyllerylle

Dato : 19-06-08 19:43

Hej

Har en bærbar der er brændt af efter en lynnedslag.
Nu skal jeg så aflevere den til en reparatør for at få det diagnosticeret,
men hvor gør jeg det hurtigst muligt. Bor ved 6600 Vejen.
Indtil videre er Fona det "hurtigste" med ca. 3 uger. Det er lang tid....
Nogle med nogen gode erfaringer ?

mvh.
Peter

Fra : Henning

Dato : 19-06-08 21:41

On Thu, 19 Jun 2008 20:43:14 +0200, "Kyllerylle"
<kyllerylle@peterborg.dk> wrote:

> [...]
>men hvor gør jeg det hurtigst muligt. Bor ved 6600 Vejen.
>Indtil videre er Fona det "hurtigste" med ca. 3 uger. Det er lang tid....

Afhænger af mærke - ret henvendelse til fabrikantens servicepartnere.

Fra : Ole R

Dato : 20-06-08 06:47

Den Thu, 19 Jun 2008 20:43:14 +0200 skrev Kyllerylle:

> [...]
> jeg det hurtigst muligt. Bor ved 6600 Vejen. Indtil videre er Fona det
> "hurtigste" med ca. 3 uger. Det er lang tid.... Nogle med nogen gode

Datagården inde i Kolding, de har eget værksted, og er reelle, prøv dem...

/Ole

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-06-08 15:26

Kyllerylle skrev bl.a.:

> [...]
> Vejen. Indtil videre er Fona det "hurtigste" med ca. 3 uger. Det er lang
> tid.... Nogle med nogen gode erfaringer ?

Glem det og ring til forsikringen.

En lynskadet laptop kommer aldrig til at fungere problemløst. Om nogle uger
eller måneder vil du opleve et hav af underlige fejl og defekter.

Det vil din forsikring også fortælle dig, ingen ansvarlig forsikring vil
reparere en lynskadet laptop eller anden computer, fordi det er *UMULIGT at
give en garanti for, at den resterende hardware vil kunne fungere i
fremtiden.

Claus