Drev skiftede bokstav
Fra : Per H

Dato : 17-06-08 19:03

min USB HDD skiftede pludselig bogstav fra "F" til "M"

hvordan æmdrer jeg det igen?

win xp dk

--
M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-06-08 19:37

On Tue, 17 Jun 2008 20:03:29 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>min USB HDD skiftede pludselig bogstav fra "F" til "M"
>
>hvordan æmdrer jeg det igen?
>
>win xp dk

Brug DiskHåndtering og højreklik på drevet.

Hvis du ikke lige finder DiskHåndtering i Kontrolpanalet, så kan den
kaldes med DISKMGMT.MSC fra 'Kør..'

<mlr>

Fra : MooreHojer

Dato : 17-06-08 19:40

> hvordan æmdrer jeg det igen?
>
> win xp dk

højreklik på 'Denne computer' og vælg Administrer' -> 'Disk håndtering'
højre klik på det ønskede drev i listen af drev (øverst) og vælg 'Skift
drevbogstav og sti'
vælg 'skift', vælg det nye drev og sig 'ok'

sidder selv med en engelsk, så navnene er ud fra hukommelsen, men de burde
hedde noget iden retning...

--
MooreHojer

Fra : Per H

Dato : 17-06-08 20:43

On Tue, 17 Jun 2008 20:39:46 +0200, "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk>
skrev:

> [...]
>drevbogstav og sti'
>vælg 'skift', vælg det nye drev og sig 'ok'
Super. Tak til jer begge

M.V.H.

Per

skype bruger