Computer går selv i standby
Fra : Jan Tønder

Dato : 17-06-08 14:31

Hej.

Jeg har en nyere Acer bærbar med Vista Premium.

Jeg oplever engang imellem at min PC selv går i slumre mode (gemmer
sessionen på harddisken og lukker ned).

Jeg har været strømstyringsindstillingerne igennem op til flere gange og
computeren står til aldrig at skal gå i slumring når den er tilsluttet
strømforsyningen.

Det sker typisk efter nogle timers drift - jeg mener det også kun sker når
man ikke har været ved computeren i længere tid, men er ikke helt sikker.

Hvad kan årsagen være?

Hilsen Jan T

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-06-08 09:29

Jan Tønder <jan-tonder@FJERNDETTEmail.tdcadsl.dk> wrote in

<snip>

> Hvad kan årsagen være?

Det kan f.eks ske hvis en komponent - typisk CPUen - bliver for varm.

--
Literary prizes are like hemorrhoids. Eventually ever asshole gets one.