Driver til webkamera AGK Nordic 10279 ønsk~
Fra : JSH [9800]

Dato : 17-06-08 12:21

Hej
Jeg har købt et AGK Nordic 10279 webkamera til usb. Det er dette:
http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=205
Som I kan se på deres hjemmeside er der et link til driver og software. Jeg
har downloadet det hele og jeg har installeret programmerne først og
derefter indsat usb-stikket.
Win XP Pro finder og nyt hardware - usb devices - men kort efter får jeg den
triste besked om at Win XP Pro ikke kan installere, da der ikke kan findes
en driver.

Jeg har først prøvet på min bærbare - Compaq og har derefter prøvet at
installere på en stationær. Samme triste besked.

Er der nogen der kan finde en driver?

Fra : Ole C

Dato : 17-06-08 13:32

JSH [9800] skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg har først prøvet på min bærbare - Compaq og har derefter prøvet at
> installere på en stationær. Samme triste besked.

Fik du ikke en CD med drivere, da du købte kameraet?
Har du fulgt opskriften her:
http://www.agknordic.com/new/filer/205/10279%20Manual%20DK_UK_SE_PO4594_95.pdf
--
vh
Ole C

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-06-08 14:05

Hej Ole
Jo, jeg fik en cd med da jeg købte kameraet. Men "CD is corrupted", hvorfor
jeg downloadede filerne fra agknordic.com

Jeg har fulgt opskriften.

Fra : Ole C

Dato : 17-06-08 14:20

JSH [9800] skrev blandt andet:

> Hej Ole
> Jo, jeg fik en cd med da jeg købte kameraet. Men "CD is corrupted",
> hvorfor jeg downloadede filerne fra agknordic.com

Ja, så har du jo ikke fået det du har betalt for....
Så når du har problemer med driveren på AKG's side, så er der nok ingen
anden vej end at få butikken til at give dig en ny.

--
vh
Ole C

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-08 06:24

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Win XP Pro finder og nyt hardware - usb devices - men kort efter får
> jeg den triste besked om at Win XP Pro ikke kan installere, da der

Du har kørt begge setup filer?

--
Bjarke Andersen

Fra : JSH [9800]

Dato : 26-06-08 22:44

AGK Nordic har været så venlige at svare og nu kører webkameraet.

Fra : Ole C

Dato : 26-06-08 23:15

JSH [9800] skrev blandt andet:

> AGK Nordic har været så venlige at svare og nu kører webkameraet.

Hvad svarede de? - og på hvilket spørgsmål mere præcist? - og hvordan
fik du kameraet til at fungere?
Fortæl, fortæl.....

--
vh
Ole C

Fra : Daniel Johansson

Dato : 19-08-08 04:26

On 27 Juni, 00:14, "Ole C" <m...@FJERNolec.dk> wrote:

> Hvad svarede de? - og på hvilket spørgsmål mere præcist? - og hvordan
> [...]

Jag kontaktade också AGK Nordig och fick snabbt svar på hur man löser
problemet. Det fungerade! Så här gör man:

Efter at du har installeret softwaren, kan du opdatere driveren
manuelt fra enhedshåndteringen, eller bruge "søg efter driver" når
windows leder efter driveren
Brug driveren fra:

(dansk xp)
C:\Programmer\Fælles filer\pac7302

(engelsk xp)
C:\program files\common\pac7302

Och jag som har svensk XP fick välja mappen C:\Program\Delade filer
\pac7302 när rutan om installation av drivrutiner kom upp.