chipreader
Fra : fix

Dato : 15-06-08 20:22

Ville til at lege med chipkort. Har derfor anskaffet mig en "chipdrive micro
pro" samt 5 kort.
Imidlertid kan den medfølgende software ikke skrive, men forlanger
proffesionalversionen.
Den er købt via internet i US, og leverandøren svarer ikke på mails.
Har ikke fundet noget på nettet. - Kan nogen fortælle hvordan man skriver i
chipkort? - og hvad der skal til!

finn

Fra : tjaa

Dato : 15-06-08 21:49

"fix" <fix@faxe.dk> skrev i en meddelelse news:g33q4e$t3o$1@aioe.org...
> [...]
> Den er købt via internet i US, og leverandøren svarer ikke på mails.
> Har ikke fundet noget på nettet. - Kan nogen fortælle hvordan man skriver

Tjoo men kan du ikke lige fortælle os: hvilke kort har du har købt?

Fra : fix

Dato : 15-06-08 21:58

tjaa wrote:
> "fix" <fix@faxe.dk> skrev i en meddelelse

> Tjoo men kan du ikke lige fortælle os: hvilke kort har du har købt?
> Mvh
Jeg er nybegynder med subj. men der fulgte 5 kort med, angiveligt jvf
kortlæseren
memory 65536 hvilket jeg ikke forstår da der også står 12cX 512Kb

Jeg ville eksperimentere med nogle brugerdata/nøgler til noget programmel.

finn

Fra : Vidal

Dato : 19-06-08 13:35

fix skrev:
> [...]
> Den er købt via internet i US, og leverandøren svarer ikke på mails.
> Har ikke fundet noget på nettet. - Kan nogen fortælle hvordan man skriver i

Kan du ikke se dem i Stifinder?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : fix

Dato : 19-06-08 15:18

Vidal wrote:

> Kan du ikke se dem i Stifinder?
Nej!

nu er projektet lagt på hylden, i hvert tilfald til jeg bliver klogere

finn