Køb af tonere i udlandet
Fra : Holst

Dato : 13-06-08 22:26

Jeg har jo altid vidst, at jeg før eller senere skulle investere en
mindre formue i nye tonere til min farvelaser.

Men her i landet koster de jo en mindre herregård, og så var det jeg
tænkte, om man måske kunne få dem billigere et eller andet sted i
udlandet - dog inden for EU, for ellers kommer det sikkert ud på et med
moms, told og gebyr.

Er der nogen, der kan anbefale nogle steder at handle billige tonere i
udlandet.

Det drejer sig specifikt om en OKI C 5950.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 14-06-08 09:10

Holst skrev:

> [...]
> udlandet.
>
> Det drejer sig specifikt om en OKI C 5950.

Se billigmedien.dk (I Flensborg. Forsender fra Padborg til DK) eller
neierle.de eller inkclub.dk

Erik

Fra : Anders Pedersen

Dato : 15-06-08 21:11

Holst wrote:

> [...]
> udlandet.
>
> Det drejer sig specifikt om en OKI C 5950.
Her er hvad der er på ebay.de
http://computer.listings.ebay.de/_Druckerzubehoer_Toner-OKI-C-Serie_W0QQa14Z42447QQa15962ZQ2d24QQa25563Z45775QQa41Z39229QQa45814ZQ2d24QQa47ZQ2d24QQalistZa25563Q2ca14Q2ca41Q2ca47Q2ca15962Q2ca3801Q2ca45814QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQcurcatZtrueQQdfspZ32QQfromZR40QQfsooZ2QQfsopZ32QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQgcsZ1901QQpfZArtikelQ20anzeigenQQpfidZ2695QQpfmodeZ1QQsabfmtsZ1QQsacatZ47767QQsaobfmtsZinsifQQsocmdZListingItemListQQsofocusZpf
vælg af sikkerhedshensyn en forhandler der tager i mod paypal, så har du
mulighed for få dine penge ført tilbage hvis noget går galt.
samt vælge en forhandler der sender til dannmark.
Det er ikke alle forhandlere der tager i mod paypal samt sender til Danmark.

Fra : Kim

Dato : 16-06-08 22:04

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> formue i nye tonere til min farvelaser.
>
> Er der nogen, der kan anbefale nogle steder at handle billige tonere i

Hvad med kvaliteten af fyld-selv toner ?
Jeg har lige købt en Minolta, og skal osse ha' toner på et tidspunkt,
men har ikke "nerver" til 4 stk tonerkassetter til > 1000kr/stk...

Mvh, Kim

Fra : Johan N

Dato : 17-06-08 02:17

On 16 Jun., 23:04, "Kim" <John...@Falskmail.dk> wrote:

> Hvad med kvaliteten af fyld-selv toner ?
> Jeg har lige købt en Minolta, og skal osse ha' toner på et tidspunkt,
> men har ikke "nerver" til 4 stk tonerkassetter til > 1000kr/stk...
>
> Mvh, Kim

Jeg har gode erfaringer med at købe gennem shops på tysk ebay. Og
sparer mindst en herregård.

Hvordan det lige ser ud mere jeres printere kan jeg da lige
undersøge ....

Hvis de handler med det hvor jeg har købt ... kan jeg kun sige at jeg
har fået fortrinlig behandling.

Og hvis man får 5-7 gange mere for sine penge (i forhold til min
printer kyocera 1020D) kan man jo kun være tilfreds.

Jeg fylder selv toner på .... og det er temmelig nemt :)

Hilsen

JN

Fra : Johan N

Dato : 17-06-08 02:23

On 13 Jun., 23:26, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:
> [...]
> udlandet.
>
> Det drejer sig specifikt om en OKI C 5950.

Jeg kan se et originalsæt til €449, men kik da selv lidt rundt.

http://m6n.ebay.de/?_from=R40&_npmv=3&_trksid=m38&_nkw=OKI+5950+toner&_nd1=Computer__

+ de andre links folk har foreslået.

Fra : Johan N

Dato : 17-06-08 02:24

> Hvad med kvaliteten af fyld-selv toner ?
> Jeg har lige købt en Minolta, og skal osse ha' toner på et tidspunkt,
> men har ikke "nerver" til 4 stk tonerkassetter til > 1000kr/stk...
>
> Mvh, Kim

Hvis du vil ha' lidt hjælp til søgningen må du lige smide lidt mere om
HVILKEN minolta printer du har :)

Hilsen

JN

Fra : Kim

Dato : 17-06-08 09:30

"Johan N" <hit.johan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelsennews:4852e5e3$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>Hvis du vil ha' lidt hjælp til søgningen må du lige smide lidt mere om

Jeg har kig på dette sæt:
http://cgi.ebay.de/Toner-Chips-fuer-Magicolor-2400-2430-2450-2500-Kompat_W0QQitemZ140239767281QQihZ004QQcategoryZ32187QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Mvh, Kim