HP Deskjet 970
Fra : Poul Jensen

Dato : 12-06-08 18:12

Jeg har en - ellers udmærket - printer HP Deskjet 970cxi. Desværre har
tandremmen mistet mange af sine tænder, så nu virker den ikke mere. Hvor kan
kan man med fordel købe en ny tandrem?
Venlig hilsen
Poul Jensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-06-08 18:45

> Jeg har en - ellers udmærket - printer HP Deskjet 970cxi. Desværre har
> tandremmen mistet mange af sine tænder, så nu virker den ikke mere.
> Hvor kan kan man med fordel købe en ny tandrem?

Det nemmeste er nok HP.

Ellers skal du bare rode med en masse tal, bredde, tykkelse, længde, tænders
bredde, dybde osv osv osv, hvis du vil prøve at finde den hos en
tandremsforhandler.

Claus

Fra : penta@panto.com

Dato : 12-06-08 20:54

"Poul Jensen @yahoo.dk>" <privatemail852<sletdette> skrev i en meddelelse
> [...]
> tandremmen mistet mange af sine tænder, så nu virker den ikke mere. Hvor
> kan kan man med fordel købe en ny tandrem?

Carriage Belt
Partnummer: C6426-40115

Ifølge http://partsurfer.hp.com

Men lader ikke til at man kan købe den i Danmark.

Men nu har du da et partnummer at surfe efter.....

/tomov

Fra : Poul Jensen

Dato : 12-06-08 22:12

> [...]
>
> Ifølge http://partsurfer.hp.com
>
> Men lader ikke til at man kan købe den i Danmark.
>
> Men nu har du da et partnummer at surfe efter.....

Det er et godt link. Der kan jeg også se exploded views, så jeg har en ide
om, hvordan den kan skiftes. Jeg regner med at bestille den on-line ved HP
Parts Store.
Poul Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 21:20

Det er vidst et DeskJet problem dêt der.
Havde også en 900-serie printer og nu en 3420'er.
Begge har haft problemer med at håndtere
papiret, dvs. den fornemmedes forvirret og
gjorde ting som ikke lød sundt.
Og det lød netop som nogle tandhjul
eller lign. takkede over. Grim og billig lyd.
Men BILKA har dog en billig HP'er til salg
i næste uge. Køber den, da den er billigere
end at købe nye patroner til den jeg har..og
så er de faktisk ens.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 14-06-08 00:07

Eque wrote:
> Men BILKA har dog en billig HP'er til salg
> i næste uge. Køber den, da den er billigere
> end at købe nye patroner til den jeg har

Er du nu også sikker på det?
Véd ikke om det stadig er sådan, men HP havde det med at sælge printere med patroner med kun 20 mL blæk i hver, og de patroner man kunne købe separat var der 40 mL blæk i.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-08 21:04

Jeg købte den ikke.
Ville købe blæk til den gamle istedet.
Men bagpå patronæsken kan jeg se,
der kun er 8 ml. i den sorte...
Det er vel uhyre lidt til kr. 159,-
Så i El-Giganten, at en Canon patron
typisk har 11 ml...til billigere penge.
Hvad er normen for blækniveau i de forskellige
mærkers patroner ?
Er der noget generelt at sige ?
En HP farvepatron med 3-farver i viste
også ca. 8 ml. Det må være ialt for de
3 farver, da størrelsen ca. var den samme.
Ca. 2.7 ml. par farve..kan det blive mindre ? *S*
ELLER var det 8 ml. x 3 ??