Ipaq 214 - Forskelle imellem FB043AT#ABB o~
Fra : Jens

Dato : 10-06-08 18:56

Hej

Jeg er ved at købe mig en HP Ipaq 214. Der findes dog to modeller af denne:

FB043AT#ABB også benævnt "Top value"
samt en
FB043AA#ABB

Er der nogen der ved hvad forskellen er på disse?

Altså ud over navnet "top value", og hvad dækker det over.
Jeg har læst, at AT (Top Value) modellen var første produktionslinie/runde,
og AA er mainstream følgende model. Jeg har også læst, at AA har 260k farver
og AT kun har 65k farver. Men igen læst at dette nok er en fejl, og
begrænsningen til 65k farver ligger i Windows Mobile 6.0 styresystemet.

Men hvad er den rette sandhed om forskellen imellem de to??