Andet multimedie
bentjuul 3670
Billede af staffeli
Fra : Hagar

Dato : 03-07-08 15:24

Hej i gruppen

Nu har jeg prøvet at lede efter et billede af et staffeli på nettet, men de
billeder jeg finder er ikke ret store og kan derfor ikke bruges. Skulle der
være en her i gruppen der skulle ligge inde med et sådan billede, og som jeg
må bruge til hvad jeg vil ?

Hvis der er nogen med sådan et billede, så virker min mail som den skal. På
forhånd tak for hjælpen.

Hagar

Fra : C. Nielsen

Dato : 03-07-08 17:09

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i

> Hvis der er nogen med sådan et billede, så virker min mail som den skal.
> På forhånd tak for hjælpen.

Check din mail, det er godt nok et bordstaffeli - måske kan det bruges.

Mvh.
Charlotte

Fra : Hagar

Dato : 03-07-08 18:48

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i

> Check din mail, det er godt nok et bordstaffeli - måske kan det bruges.
>
> Mvh.
> Charlotte

Har set det, og det kan godt bruges, takker.
Jeg kunne også bruge et stort et af slagsen, hvis nogen skulle ligge inde
med det.

Hagar

Fra : BA

Dato : 03-07-08 21:33

Det er en god idé at søge på andre sprog end dansk. Se fx. under
"easel"(engelsk) på Googles billedsøgning: Der er masser af staffelier.
Eller på tysk: Staffelei.

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Hagar

Dato : 04-07-08 05:49

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> BA
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min

Tak for hjælpen, jeg viste ikke hvad det hed på andre sprog, men det gør jeg
så nu
Så skal jeg bare finde noget jeg må bruge som det passer mig.

Hagar

Fra : BA

Dato : 04-07-08 13:53

Til en anden gang. her er et godt oversættelsesværktøj på nettet.

http://babelfish.yahoo.com/

Fra : Hagar

Dato : 04-07-08 15:38

> [...]
> Venlig hilsen
> BA
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min

Jeg er nu glad for nettet, hvor kan man dog lære meget, takker

Hagar

Fra : Rado

Dato : 04-07-08 20:48

On Fri, 4 Jul 2008 06:48:54 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Så skal jeg bare finde noget jeg må bruge som det passer mig.

Der er et par her du frit kan bruge

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Hframe_easels.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Tripod_easel.jpg

Ellers har jeg et liggende som jeg kan tage et billede af hvis det
skal være. Her er et scannet billede fra æsken (om du kan bruge det
lovligt ved jeg ikke).

http://zantra.dk/temp/staffeli.bmp

--
Rado

You are the salt of the earth. You can change your destiny!
You can give birth to a new civilization or you can create
Hell on earth. - Georges Ohsawa

Fra : Hagar

Dato : 04-07-08 20:53

> [...]
>
> You are the salt of the earth. You can change your destiny!
> You can give birth to a new civilization or you can create

Jamen jeg takker mange gange.
Jeg tror jeg har hvad jeg skal bruge nu, for med det jeg har fået sendt, og
dine link, plus de udenlandske sider, så er der rigeligt at se til.

Hagar