Andet multimedie
bentjuul 3670
Picasa Web Album.
Fra : -= JF =-

Dato : 22-06-08 20:22

Hej i gruppen!

Det er muligt at jeg er blevet stæreblind og ramt af Alzheimers, men jeg
har ihvertfald brug for hjælp

Jeg har mine billeder liggende på Picasa Web Album, og nu hvor jeg skal
hente et album ned kan jeg kun finde muligheden for at hente ét billede
af gangen. Jeg mener helt bestemt at jeg tidligere har hentet hele
albums ned!
Er der nogen der kan hjælpe med en løsning?

--
Mvh. John

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-06-08 21:41

-= JF =- skrev den 22-06-2008 21:21:
> [...]
> albums ned!
> Er der nogen der kan hjælpe med en løsning?

Det er vist en af indstillingerne for Webalbum om du tillader download
af hele albums.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : -= JF =-

Dato : 23-06-08 16:55

-= JF =- skrev:

> Det er muligt at jeg er blevet stæreblind og ramt af Alzheimers, men jeg
> har ihvertfald brug for hjælp

Nå, jeg fandt løsningen selv - og selvhjælp er vel også en slags hjælp

Løsningen er at se de offentlige mapper uden at være logget ind som
mappeejer. Så kan man downloade hele albums.

--
Mvh. John