Søgning efter en der bor i Malmø 1899
Fra : Svenn Trønning

Dato : 07-06-08 10:07

Jeg har en person Christen Hansen f. 20. december 1850 i Trønninge, Kundby
sogn i Tuse herred, Holbæk amt.
Døbt 2. marts 1851 i Kundby Kirke, Kundby sogn i Tuse herred, Holbæk amt og
konfirmeret 23. april 1865 i Kundby Kirke, Kundby sogn i Tuse herred, Holbæk
amt.
Derefter forsvinder han til jeg finder ham i et skifte hvor der april 1899
oplyses at han bor i Malmø.

KAN jeg finde ham i udvandrearkivet eller?

På forhånd tak for nogle tips.

Med venlig hilsen

Svenn Chr. Trønning

Fra : Svenn Trønning

Dato : 08-06-08 05:49

Til gruppen

Jeg har fået svar fra en person i Sverie der har opgivet mig familien der
flyttede til Sverie den 16. oktober 1882 fra København og som blev i Sverie.

Med venlig hilsen

Svenn Chr. Trønning