Nogen der kan anbefale en god statistikbog~
Fra : chitestnospam@gmail.~

Dato : 07-06-08 07:49

Hej!
Jeg tænker på at bruge noget af sommerferien på at repetere noget
Statistik da jeg skal bruge det en del på en uddannelse jeg starter
på. Jeg søger derfor en god tekstbog til formålet. Der er jo mange, så
måske der er nogen her i gruppen der kan anbefale en? Det ville være
super hvis der også var en masse opgaver med løsninger som man kunne
gå amok i for at træne. Niveauet skal ca. svare til hvad man lærer på
de første semestre af Økonomi/HA. Der er selvf ok at den er på
engelsk.

På forhånd tak

Hans