Generelt dårlige erfaringer med Nokia N82 ~
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-08 19:45

Jeg har lige købt en n82, som jeg er meget glad for, så derfor blev jeg lidt
bekymret, da jeg i dag mødte en mand på et marked, som fortalte mig, at han
havde også haft en Nokia n82 og at "den pludselig var gået i stykker,
skærmen var blevet blank og intet virkede". Han fortalte videre, at det var
en "generel erfaring" at denne model hurtigt gik i stykker, og at den - kort
sagt - var af dårlig teknisk kvalitet.

Er der rigtigt? Er N82 (eller dens software) kendt som værende en mobil, som
hurtigt går i stykker og ikke virker?

v.h.
Jakob

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-06-08 06:11

On 8 Jun., 20:45, "Jakob Munck" <jm2_fjern_de...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> sagt - var af dårlig teknisk kvalitet.
>
> Er der rigtigt? Er N82 (eller dens software) kendt som værende en mobil, som

Nej, men alle telefoner er kendt for ikke at kunne tåle fugt og ublid
behandling. Endnu har verden tilgode at opleve en forbruger der vil
vedgå at den ødelagte telefon kunne være vedkommendes egen skyld.
Ødelagte telefoner har altid ligger på et stuebord, oftes i den
originale embalage da de at uforklarlige årsager fik smadret
displayet.