Hundesvømning
Fra : Jonas Kofod

Dato : 08-06-08 17:49

Er der nogle af skribenterne der kender til udbydere af hundesvømning?

Vi starter fra Humlebæk, så i nærheden her af er naturligvis at foretrække.

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 11-06-08 21:48

Hej

Mener at der var noget i Ølsted engang, mener faktisk lige det
har skiftet ejer(se www.elsang.dk). Ellers er der netop kommet
et nyt center for hundesvømning i Taastrup(www.taastrup-
hundesvoemning.dk). Held og lykke med svømningen....

Karsten

--
Degn's Kenzo, BHP3, UHP, FP, AK1
www.team-kenzally.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 12-06-08 19:44

Karsten P. Nielsen (slet H9TZY) skrev:
> [...]
> et nyt center for hundesvømning i Taastrup(www.taastrup-
> hundesvoemning.dk). Held og lykke med svømningen....

Mange tak. Det var godt nok dem jeg selv havde fundet, men med dit råd
kan jeg antage at der ikke er nogen grund til at kigge videre.
Mange tak for lykønskningen, det lille pus har desværre bare vokseværk
for tiden så vand er for hårdt for musklerne pt. Han ekselerede ellers
til hvalpetræf som den eneste der kunne vende selv i vandet.

Fra : Jlitgov

Dato : 14-06-08 09:57

On 8 Jun., 18:48, Jonas Kofod <n...@jlkofod.dk> wrote:
> Er der nogle af skribenterne der kender til udbydere af hundesvømning?
>
> Vi starter fra Humlebæk, så i nærheden her af er naturligvis at foretrække.

Jeg prøvede en gang noget i Gilleleje, ved ikke om de har åbent mere:
http://hundesvomning.dk/

Jeg har også hørt at hunde kan svømme på Bartahus i Kokkedal:
http://www.barthahusridecenter.dk/content.asp?ID=147

Hilsen Janne

Fra : Jonas Kofod

Dato : 19-06-08 21:41

Jlitgov skrev:

> [...]
> http://hundesvomning.dk/
>
> Jeg har også hørt at hunde kan svømme på Bartahus i Kokkedal:

De var sandelig heller ikke så forfærdeligt langt væk, det må jeg se
nærmere på. Nu er halte-musen også snart over sit vokseværk, så bliver
det jo snart aktuelt.