Knapper og tællere til hjemmesider
Fra : Bjørn Eriksen

Dato : 08-06-08 14:41

Jeg har gennem nogen tid forsøgt at fægte mig gennem søgemaskiner
efter relevante knapper og tællere til min hjemmeside.

Det er jo et virvar, mange der ellers kaldet det gratis, tager
ved nærmere gennemgang penge for tingene alligevel. Og jeg synes
ofte, der er besværlige procedurer.

Er der en behjertet sjæl her, der kan rådgive om, hvor man finder
gode gratis tællere og gode "knapper" til sine links?

Med venlig hilsen

Bjørn Eriksen
www.kortlink.dk/8rh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 08-06-08 14:47

"Bjørn Eriksen" <bjorner@webspeed.dk> skrev

> Er der en behjertet sjæl her, der kan rådgive om, hvor man finder
> gode gratis tællere og gode "knapper" til sine links?

Knapper laver jeg selv.
Du har da en tæller på din side ?

Ellers check min side

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Bjørn Eriksen

Dato : 08-06-08 14:58

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Bjørn Eriksen" <bjorner@webspeed.dk> skrev
Jatak John- den er ganske pæn, din side og du arbejder også proff. med
det, kan jeg både se og mærke.

Jeg har en tæller, ja, men den er temmelig "kønsløs".. leverer dog
korrekte data.

Knapper laver du selv....jamen, kan man mon finde det i en
html-prorammeringsnøgle eller -bog??

Fra : jopa

Dato : 08-06-08 15:06

"Bjørn Eriksen" <bjorner@webspeed.dk> skrev

> Jatak John- den er ganske pæn, din side og du arbejder også proff. med
> det, kan jeg både se og mærke.

Tak men grunden til at jeg henviste dig til min side var skam tilbud om
gratis statistik/tæller

Jeg laver alt grafik i Photoshop men det er måske overkill at invistere i
det, og der findes udemærkede alternativer bla:
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Simon Hansen

Dato : 08-06-08 16:02

jopa skrev:

> Jeg laver alt grafik i Photoshop men det er måske overkill at invistere
> i det, og der findes udemærkede alternativer bla:
> http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

Paint.NET er nu også et ganske godt og ligetil program :
http://www.getpaint.net/ <- Det koster gratis

Før i tiden hed det paintshohpro og photoshop når man lige fandt den
guide til det man ville lave.. men flere og flere guides har nu
paint.net med istedet for.

Kan ikke udtale mig om gimpen da jeg har ca 20 minutters erfaring med
det :P Men det skulle også være et glimrende program.

Hilsen
Simon

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-06-08 23:09

Bjørn Eriksen wrote:

> Jeg har gennem nogen tid forsøgt at fægte mig
> gennem søgemaskiner efter relevante knapper og
> tællere til min hjemmeside.

Jamen, hvad vil du med flere tællere?

--
Allan Vebel