Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problemer med Outlook Express
Fra : Peter

Dato : 07-06-08 18:13

Hej!

Jeg har lige pludselig fået problemer med min Outlook Express. Måske p.g.a.
"noget" M.S. opdatering. Jeg har prøvet at "sætte" den tilbage
(systemgendannelse) men det hjalp desværre ikke.

Fejlmeddelelsen lyder: "Der er ikke installeret et Simple MAPI-kompatibelt
postprogram. Microsoft Outlook News kan ikke sende denne meddelelse uden et
kompatibelt postpogram".

Hvad er Outlook News ? Der et ihvertfal ikke noget jeg har installeret. Kan
jeg evt. være "kommet til" at lave en ændring på Outlook "opsætningen?

Gode råd modtages. På forhånd. Tak!

Peter

Fra : Holst

Dato : 07-06-08 18:45

Peter wrote:

> Gode råd modtages. På forhånd. Tak!

Et godt råd: Prøv at spørg i gruppen om Outlook Express og ikke i
browsergruppen.