10 årig pige oplever enkeltstående episode
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 01-05-08 19:27

Den fremmede leger røver og politi med små danske piger:

http://ekstrabladet.dk/112/article1002649.ece

Hvorfor har vi egentlig Aldi butikker i vores land, Danmark?

Skal vi ikke straks smide al det udanske uvæsen ud?

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 19:36

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:
> Den fremmede leger røver og politi med små danske piger:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1002649.ece
>
> Hvorfor har vi egentlig Aldi butikker i vores land, Danmark?
>
> Skal vi ikke straks smide al det udanske uvæsen ud?

http://www.graenseforeningen.dk/artikel/3815

Send en klage til dem og til regeringen.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-05-08 19:56

"-=* NEiL DANELAW *=-"

> Den fremmede leger røver og politi med små danske piger:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1002649.ece

Vi bliver nok nød til at betale os ud af dette her !
Jeg forestiller mig at man giver et skattefrit beløb til alle af fremmede
herkomst med kriminelle anlæg hver månede, lad os sige 40000 Kr.
Og da de fremmede kriminelle jo er ganske få , som flere skribenter med høj
uddannelse og rigtige meninger her i gruppen
så ofte har bevist med statistik og pinelig logik.
Ja så er 40000 Kr om måneden jo kun et ordinært beløb , taget i betragtning
de mange penge vi spare på domstole, politi , krisepsykologer ,
institutioner o.s.v.
En sidegevinst er naturligvis at vi andre så kan færdes i nogenlunde fred i
det daglige.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pernille

Dato : 01-05-08 21:28

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:XaqdneTVr4n8lofVRVnyhwA@giganews.com...

> Hvorfor har vi egentlig Aldi butikker i vores land, Danmark?

Fordi folk lægger deres penge der.
Jeg bruger aldrig Aldi og Lidel (- ved ikke, hvordan det staves.)
De handler for det meste med tyske varer, - og det kan umuligt være en
fordel for Danmark.

Fra : Michael Weber

Dato : 01-05-08 23:14

Pernille wrote:

> Fordi folk lægger deres penge der.
> Jeg bruger aldrig Aldi og Lidel (- ved ikke, hvordan det staves.)
> De handler for det meste med tyske varer, - og det kan umuligt være en
> fordel for Danmark.

Lidl handler, ihvertfald i Tyskland, med vare der har tysk indpakning mens
indholdet
f.eks. er fra Frisko.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : E.M.

Dato : 03-05-08 16:44

> Lidl handler, ihvertfald i Tyskland, med vare der har tysk indpakning mens
> indholdet
> f.eks. er fra Frisko.

Og hvem ejer så Frisko?

E.M.