Kamal er ikke kriminel
Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 20:55

Vestlig arrogance er det, som har lagt verden mest til last.

I kolonitiden udnyttede franskmændene den ældgamle ægyptiske kulturs
rige jorde i deres militaristiske øjemed.

I dag overrumpler vesten de i knælagte ulande med inhumane dumpninger
af sukker og mælkepulver og tekstiler. Dumpningerne gør, at
industrien i ulandene ødelægges, og derfor kommer de til at sulte, og
dette er helt at beskylde de vestlige overherrefanatikere for.

Faktisk er der ingen forskel på Hitlers politik og så officiel
vestlig, for udfaldet er det samme, hvor vi ser, at milliarder af
mennesker kommer til at dø af sult eller af AIDS, mens de vestlige
overherrerer i al deres kølige kapitalistovermod står og ser til som
om, de havde solgt deres sjæl til satan.

Hvorfor kan man i vesten ikke acceptere, at vi alle er lige, og at
man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret til
medborgerskab blot fordi de er født i et andet land?

Hvorfor? Hvis du synes du er humanist, og at du respekterer andres
ret og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du
ikke går ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens
mangfoldige problemer.

Fra : E.M.

Dato : 28-04-08 21:05

hvor vi ser, at milliarder af
> mennesker kommer til at dø af sult eller af AIDS,

Det er sgu da deres egen skyld, de kan sgu da bare lade være med at kneppe
til højre og venstre.

E.M.

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 21:15

E.M. <em@dbmail.dk> skrev følgende
> hvor vi ser, at milliarder af

>Det er sgu da deres egen skyld, de kan sgu da bare lade v?re med at kneppe
>til h?jre og venstre.

Som om danskere ikke har skiftende sexpartnere i langt højere grad.

En nobelprismodtager skabte røre, da hun fortalte, at AIDS faktisk
var en sygdom plantet af hvide, så de eller sunde og rørige
afrikanere kunne dø en forfærdelig og grusom død.

Hvordan forklarer du, at AIDS er mere udbredte i de muslimske lande,
hvor man IKKE laver sidespring eller skifter partnere, som i Danmark,
hvor AIDS jo ikke er særligt udbredt?

AIDS har ikke så meget at gøre med, om befolkningen foretager
sidespring eller voldtægter uden kondom, men om sygdommen er til
stede. Det er endnu ikke bevist, at HIV udelukkende smitter via
samleje.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-04-08 21:20

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidespring eller voldtægter uden kondom, men om sygdommen er til
> stede. Det er endnu ikke bevist, at HIV udelukkende smitter via

Kom så, Knud Larsen. Her er tydeligvis tale om en ægte muslim, der kan
imødegås med dine velovervejede betragtninger. Ingen trolleri hér...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 28-04-08 22:51

On 28 Apr 2008 20:15:10 GMT, H@M.invalid wrote:

>E.M. <em@dbmail.dk> skrev følgende

>Som om danskere ikke har skiftende sexpartnere i langt højere grad.

det er ikke danmark der plages af AIDS i stor stil

det er ejheller Danmrk der plages af for mange munde og for lidt mad

>Hvordan forklarer du, at AIDS er mere udbredte i de muslimske lande,
>hvor man IKKE laver sidespring eller skifter partnere, som i Danmark,
>hvor AIDS jo ikke er særligt udbredt?

ved at oplyse om at ovenstående ganske enkelt er løgn

blandt unge ugifte muhamedanske mænd er det almindeligt at have en
habib - en bedste ven som der dyrkes homosex med, og habib'er skiftes
ofte

derrfor udbredes AIDS

hvem har da påstået det?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 11:57

@ <1@invalid.net> skrev følgende

> [...]

>blandt unge ugifte muhamedanske mænd er det almindeligt at have en
>habib - en bedste ven som der dyrkes homosex med, og habib'er skiftes

Det er blot en syg deduktion du laver, fordi du ser de unge muslimske
mænd, som har et tæt og følelsesmæssigt nært forhold hinanden
imellem. Det har intet at gøre med virkeligheden, for homoseksualitet
er haram.

Fra : @

Dato : 29-04-08 12:08

On 29 Apr 2008 10:56:50 GMT, H@M.invalid wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev følgende

>Det er blot en syg deduktion du laver,

nej det er fakta

selv om muhamedanerne nødigt indrømmer det

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 12:34

@ <1@invalid.net> skrev følgende

>nej det er fakta

>selv om muhamedanerne nødigt indrømmer det

Kan du dokumentere det?

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:11

H@M.invalid wrote:
> @ <1@invalid.net> skrev følgende

> Kan du dokumentere det?

Du må gøre arbejdet selv, det ER almindeligt i muslimske lande at mænd
ligger med mænd, og det er jo forståeligt i lyset af at man ikke MÅ have sex
før ægteskabet, OG at det efterhånden er almindeligt at en muslimsk mand - i
fx Egypten - må vente til han er over 40 år, før han har råd til at gifte
sig.
Det er derfor han gerne vil til Danmark, på bare et halvt år kan han tjene,
hvad der kræver 30 år i Egypten.

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 18:22

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Du m? g?re arbejdet selv,

Bevisbyrden er din, når det er dit postulat.

>det ER almindeligt i muslimske lande at m?nd
>ligger med m?nd, og det er jo forst?eligt i lyset af at man ikke M? have sex
>f?r ?gteskabet, OG at det efterh?nden er almindeligt at en muslimsk mand - i
>fx Egypten - m? vente til han er over 40 ?r, f?r han har r?d til at gifte
>sig.

Hvordan kan det så være, at de får så mange børn dernede? Det kan da
ikke være i alle muslimske lande, det forholder sig således.

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 19:54

<H@M.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvordan kan det så være, at de får så mange børn dernede? Det kan da
> ikke være i alle muslimske lande, det forholder sig således.

Er der ikke ca lige mange mænd ogkvinder i muslimske lande? Nå, men hvis man
må have op til 4 koner, må der være nogle mænd, som skal stå i kø temmeligt
længe før de får udleveret. Hvad fanden skal de lave i mellemtiden med det
jern de har på? Den største drift mennesket har ved siden af jernbanedriften
er kønsdriften!

Hilsen Ivan

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 29-04-08 18:31

On 29 Apr 2008 11:34:00 GMT, H@M.invalid wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev følgende

>Kan du dokumentere det?

det har du jo selv gjort

ved at oplyse at AIDS er hyppigt forekommende i muhamedanske lande

muhamedanere må ikke modtage donorblod

ejheller må de dyrke sex før ægteskab så AIDS skulle jo være en
umulighed i muhamedanske samfund,

det er ikke tilfældet, og da familierne passer meget på at deres døtre
ikke dyrker sex før ægteskab er den eneste mulighed der er tilbage
at de unge mænd dyrker sex med hinanden

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 23:08

H@M.invalid wrote:
> [...]
> var en sygdom plantet af hvide, så de eller sunde og rørige
> afrikanere kunne dø en forfærdelig og grusom død.

En idiot, som var nobelpristager, skabte røre. Lige som de muslimske
mullaher i Nigeria "skabte røre", da de fik forhindret, at man udryddede
polio totalt i hele verden, - OGSÅ på grund af religiøs overtro. Så fik man
ved næste hajj, polio udbredt til lande der ellers havde udryddet den.

> Hvordan forklarer du, at AIDS er mere udbredte i de muslimske lande,
> hvor man IKKE laver sidespring eller skifter partnere, som i Danmark,
> hvor AIDS jo ikke er særligt udbredt?

I muslimske lande er mænds brug af mænd langt mere udbredt end i vore lande,
og det smitter meget mere end heteroseksuel aktivitet.

I Afrika er der en kultur med utrolig mange partnere hele tiden, OG der er
skikken med at kvinder stopper blade eller tøjstykker op i skeden, for at
have en "tør" skede. Det giver rifter og små sår, som er utrolig velegnet
for HIV at trænge ind i.

> [...]
> sidespring eller voldtægter uden kondom, men om sygdommen er til
> stede. Det er endnu ikke bevist, at HIV udelukkende smitter via

Selvfølgelig er det bevist. Er du også på hold med den sydafrikanske
præsident og sundhedsministeren, - som begge mener at AIDS kan kureres med
gulerødder og voodoo?

Fra : @

Dato : 29-04-08 07:31

On Tue, 29 Apr 2008 00:07:44 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>have en "tør" skede. Det giver rifter og små sår, som er utrolig velegnet

nej det er det absolut ikke

smitten kan også komme med donorblod,

men den langt langt hyppigste smittevej er ubeskyttet sex

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 08:45

@ wrote:

> nej det er det absolut ikke
>
> smitten kan også komme med donorblod,
>
> men den langt langt hyppigste smittevej er ubeskyttet sex

Man render jo ikke normalt rundt i Afrika, og donere blod til hinanden i
millionvis af tilfælde hver dag.

Selvfølgelig vil inficeret blod smitte, det siger lissom sig selv

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 11:59

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>I muslimske lande er m?nds brug af m?nd langt mere udbredt end i vore lande,
>og det smitter meget mere end heteroseksuel aktivitet.

Det vil jeg gerne se dokumenteret, for det finder jeg en ganske
anstødelig tanke.

Fra : @

Dato : 29-04-08 12:10

On 29 Apr 2008 10:59:25 GMT, H@M.invalid wrote:

>Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Det vil jeg gerne se dokumenteret, for det finder jeg en ganske
>anstødelig tanke.

selve muhamedanismen er jo groft anstødelig for alle freds- og
frihedselskende mennesker

så det faktum at unge ugifte muhamedanske mænd dyrker homosex gør ikke
muhamedanismen hverken mere eller mindre anstødelig

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:12

H@M.invalid wrote:
> Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

> Det vil jeg gerne se dokumenteret, for det finder jeg en ganske
> anstødelig tanke.

Er det ikke mere anstødeligt at du leger muslim, - hvad siger ægte muslimer
til det?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-04-08 13:45

Knud Larsen wrote:

> Er det ikke mere anstødeligt at du leger muslim, - hvad siger ægte
> muslimer til det?

Invaliden må også have glemt sin egen snak om pingviner - i det hele
taget bliver det nemt noget rod, når så mange identiteter er i brug på
en gang.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:57

Henrik Svendsen wrote:

> Invaliden må også have glemt sin egen snak om pingviner - i det hele
> taget bliver det nemt noget rod, når så mange identiteter er i brug på
> en gang.

Det er måske selve *pingvinen* fra Batman-filmen?

Jeg mente godtnok det var meget usandsynligt, at en konverteret muslim ville
have lyst til at få en byge af modsigelser mod sin ny religion, - men der
findes jo masokister, så helt sikker kunne man aldrig være.

Det ER vel ikke Wilstrup, som igen er ude med snøren

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 17:47

> Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

> Det vil jeg gerne se dokumenteret, for det finder jeg en ganske
> anstødelig tanke.

Dokumentation vil ikke få det til at være mindre anstødeligt for dig.
Stakkel!

Hilsen Ivan

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 05:59

> [...]

>var en sygdom plantet af hvide, så de eller sunde og rørige
>afrikanere kunne dø en forfærdelig og grusom død.

ROTFL... Og månen er lavet af grøn ost.... ))

>Hvordan forklarer du, at AIDS er mere udbredte i de muslimske lande,
>hvor man IKKE laver sidespring

Hvorfor tror du at man ikke gør det i muslimske lande...???

Prostitution er en stor "industri" i Iran....

>eller skifter partnere, som i Danmark,
>hvor AIDS jo ikke er særligt udbredt?

Kondomer er meget udbredt her...

> [...]
>sidespring eller voldtægter uden kondom, men om sygdommen er til
>stede. Det er endnu ikke bevist, at HIV udelukkende smitter via

Selvfølgelig det ikke det, for det er jo bevist at det også smitter
vis blodtransfusioner....

Fra : /Peter

Dato : 28-04-08 21:13

> [...]
> man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret til
> medborgerskab blot fordi de er født i et andet land?

Hvis de kan forsørfge sig selv og bidrage til demokraiet, er intet i
vejen for de får statsborgerska.

Det er ikke en menneskeret at at blive forsørget af andre.

Fra : @

Dato : 28-04-08 22:47

On 28 Apr 2008 19:55:25 GMT, H@M.invalid wrote:

>Vestlig arrogance er det, som har lagt verden mest til last.
>
>I kolonitiden udnyttede franskmændene den ældgamle ægyptiske kulturs
>rige jorde i deres militaristiske øjemed.

hvem var det lige der koloniserede Egypten

var det ikke Muhammeds horder??

>Hvorfor kan man i vesten ikke acceptere, at vi alle er lige,

fej for egen dør først

muhamedanere kender ikke til lighed

det eneste de vil acceptere er muhamedansk overherredømme

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 06:15

> [...]

>man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret til
>medborgerskab blot fordi de er født i et andet land?

Selvfølgelig har man da det... Har du da heller ikke ret til at
bestemme hvem der bor i dit hus og spiser din mad...???

> [...]
>ret og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du
>ikke går ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens

Hvorfor skal vi ødelægge et velfungerende samfund, ved at importere
problemerne fra samfund der IKKE fungerer...???

Ønsker du et verdensomspændende kaos...???

Man kunne starte med at afskaffe AL religion, der jo er årsag til 99%
af verdens problemer....

Fra : @

Dato : 29-04-08 07:39

On Tue, 29 Apr 2008 07:14:50 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor skal vi ødelægge et velfungerende samfund, ved at importere
>problemerne fra samfund der IKKE fungerer...???

netop

man løser IKKE sultproblemer ved at sende fødevarer til de sultende

gammelt kinesisk ordsprogrog(SVJH):
Giv ikke din søn fisk, lær ham at fiske

ligeledes løses overpopulation heller ikke ved at lade denne brede sig

>Ønsker du et verdensomspændende kaos...???
>
>Man kunne starte med at afskaffe AL religion, der jo er årsag til 99%
>af verdens problemer....

to meget fremherskende menneskelige egenskaber er dovenskab og
grådighed, så man behøver såmænd ikke religioner for at ødelægge
tilværelsen for mange mennesker,

men det er da rigtigt at religion er skyld i mange ulykker verden
rundt