Muslimerne forbander grise
Fra : Vidal

Dato : 19-04-08 23:57

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article996735.ece

Vil de fremmede også slå til i Danmark?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Michael Weber

Dato : 20-04-08 00:02

Vidal wrote:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article996735.ece
>
> Vil de fremmede også slå til i Danmark?

Mon så ikke man inden længe kan købe billige grisetunger i Føtex ?
2 for 1´s pris ?

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 20-04-08 16:08

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article996735.ece
>
> Vil de fremmede også slå til i Danmark?

Mener du muslimer er svin ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Vidal

Dato : 20-04-08 20:13

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Mener du muslimer er svin ?

Ikke mere end danskere er.

(Det var ment som en parodi på et meningsløst
indlæg uden nogen form for politik)

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-08 22:14

Vidal wrote:

> Ikke mere end danskere er.

Jeg er da enig med dig i, at det er to separate grupper.

Fra : Patruljen

Dato : 20-04-08 18:49

On 20 Apr., 00:56, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article996735.ece
>
> Vil de fremmede også slå til i Danmark?

He - du har da humor - trods alt. Men - din tiltro til forbandelser,
som årsag til dender gris - må vist handle om din tro.

Der er jo netop nogen her, som mener, at de ikke slår til. Hverken på
den ene eller den anden måde. Og helt sikkert ikke med deres
forbandelser.

Den slags kommer mest an på hvordan man anskuer tingene. Os fra
godhedsindustrien er selvfølgelig begejstrede over statistikkerne. Det
betyder masser af arbejde, ikke - så. Vi skal bare have importeret
nogle flere, du. Helst nogle krigstraumatiserede stakler, vi kan
opleve os bedre ved at sultefodre i lukkede lejre.

Vi rister dem af med minimums ydelser og henviser ingeniører til at
arbejde i grøntsags - bazaren, så er vi ret sikre på resultatet af de
storslåede fremtidsmuligheder. Flere arbejdspladser. men denne gang i
børne og ungdomssektoren :)

Pernille har endnu ikke helt forstået, hvad der er i hendes stands
interesse. Og Malene skulle tænke på, hvilke påvirkninger
højkonjekturer i pædagog - branchen kan betyde for hendes
lokalsamfund. Måske sælger den lokale brugsforening pludselig flere
popcorn og mere hårfarve. Måske kommer der et lukket ungdomsfængsel
lige i nærheden - Den slags kunne betyde noget i Ravsted.

Frem med optimismen. Det går ufatteligt godt i Danmark.

Eller også er det fordi, pernille tilhører den del af standen, der har
plaget blå stue i årevis og drevet et kreativt lerværksted mellem kl.
13.00 0g 15.30. Hver tirsdag og torsdag. Sikkert et sted i nærheden af
dig, Vidal. Måske er ikke helt gået op for hende, hvor mange penge,
der er i dether for en god liberal pædagog.

Fra : Vidal

Dato : 21-04-08 09:36

Patruljen skrev:

> [...]
> plaget blå stue i årevis og drevet et kreativt lerværksted mellem kl.
> 13.00 0g 15.30. Hver tirsdag og torsdag. Sikkert et sted i nærheden af

Jeg arbejder end ikke i nærheden af blå stue.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard