Et kuriosum - for nogle
Fra : Maz Spork

Dato : 18-04-08 08:37

Hvis islam er en politisk bevægelse frem for en religion, og alle
muslimer i Danmark lyver, hvis de siger andet - hvorfor stemmer de så
ikke alle sammen på et islamistisk, politisk parti, fx H-b-T? Det
ville give dem indflydelse. Men i stedet består partiet af 100
skrigeballoner. Hvad er årsagen mon til det?

-- maz (der ikke bryder sig om nogen som helst religion, men vil
bekæmpe dem anstændigt)

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 16:08

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
[...]

------

Det er smartere at stemme på RV, som arbejder mest effektivt for deres sag.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 18-04-08 16:30

> [...]
>
> ------
>
> Det er smartere at stemme på RV, som arbejder mest effektivt for deres

- Men, kunne alle andre danske statsborgere så ikke stemme på et mere
fornuftigt parti.
- Ét der ønsker noget godt for os andre...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-04-08 22:44

On Fri, 18 Apr 2008 17:30:15 +0200, Pernille wrote:

> - Men, kunne alle andre danske statsborgere så ikke stemme på et mere
> fornuftigt parti.
> - Ét der ønsker noget godt for os andre...

Det gør vi sør'me allesammen.

Det er dog ikke sikkert at vi er enige om hvad der er godt..

--
MVH
Bruno

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 17:05

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> Hvis islam er en politisk bevægelse frem for en religion, og alle
> muslimer i Danmark lyver, hvis de siger andet - hvorfor stemmer de så
> ikke alle sammen på et islamistisk, politisk parti, fx H-b-T?

Måske det mest åbenlyse, fordi hbt ikke er en politisk parti....

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-04-08 17:17

Maz Spork wrote:
> Hvis islam er en politisk bevægelse frem for en religion, og alle
> muslimer i Danmark lyver, hvis de siger andet - hvorfor stemmer de så
> ikke alle sammen på et islamistisk, politisk parti, fx H-b-T? Det

Fordi H-b-t er ligesom ikke opstillet til folketingsvalget eller andre
valg, som et politisk parti, lille fatsvage bror lort.

> ville give dem indflydelse. Men i stedet består partiet af 100
> skrigeballoner. Hvad er årsagen mon til det?

Bror lort: Når man ikke kan stemme på dem, så er det ligesom klart at
ingen gør det... Har du virkeligt så svært ved at forstå det, fjols?

Iøvrigt stemmer de ikke bror lort: At stemme strider mod Islam, bror
lort. Det kræver derudover en vis IQ at blive et politisk parti, hvilket
de nok ikke har selvom man lagde deres IQ sammen.

> -- maz (der ikke bryder sig om nogen som helst religion, men vil
> bekæmpe dem anstændigt)

Du er komplet hjernedød. Det næste bliver vel at du spørger: Hvorfor er
månen rund? Hvorfor står solen op i øst og går ned i vest? osv.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Jim

Dato : 18-04-08 17:19

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
[...]

*********

HuT har jo ikke stillet op til valget. Og de skal også en tur om
valgbarhedsnævnet. Og her ville samtlige medlemmer dumpe med et brag.
Det tætteste, man kommer HuT, er EL og De Radigale..

Fra : Vidal

Dato : 19-04-08 10:54

Jim skrev:
> [...]
> valgbarhedsnævnet. Og her ville samtlige medlemmer dumpe med et brag.
> Det tætteste, man kommer HuT, er EL og De Radigale..

Jeg tror, selvom HuT måske ville ønske at stille op,
ville de ikke turde. Det ville afsløre, at deres
synspunkter ikke har nogen tilslutning i befolkningen,
heller ikke i den islamiske del.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jim

Dato : 20-04-08 15:45

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, selvom HuT måske ville ønske at stille op,
> ville de ikke turde. Det ville afsløre, at deres
> synspunkter ikke har nogen tilslutning i befolkningen,
> heller ikke i den islamiske del.

Selvfølgelig har de stor tilslutning blandt den islamiske befolkning, men
størstedelen af den islamiske befolkning i Dk vil lytte til deres imam og
rette sig efter dem.
Og budskabet vil være, at det endnu ikke er til til at bekende kulør.
Og jo, der er masser af medlemmer.. Men om nogen af dem ville stemme og
miste indflydelse er jeg så ikke så sikker på.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-08 18:40

[...]

BW: Den eneste "reformation" Islam har haft var da islamisiske lærde
uddybede koranens vejledninger om hellig krig med hadider om TAQUIA altså
bedragets kunst

De venter med at spille med åbne kort indtil de er så mange at de har magten

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-04-08 20:24

> [...]
> ville give dem indflydelse. Men i stedet består partiet af 100
> skrigeballoner. Hvad er årsagen mon til det?

Det er fordi, at de eneste islamisterne hader mere end os, er
hinanden.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:56

On Apr 18, 5:07 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> ------
>
> Det er smartere at stemme på RV, som arbejder mest effektivt for deres sag.

Prøv at give nogle eksempler.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-08 12:08

> [...]
>
> ------
>
> Det er smartere at stemme på RV, som arbejder mest effektivt for deres

------------

Følger du overhovedet med i noget?
Fandt lige dette fra håndtaskekrammerens æra:

http://www.ugebreveta4.dk/2007/6/Baggrundoganalyse/IndvandrerevaelgerMarianneJelvedsomgarantforintegr.aspx

Indvandrere vælger Marianne Jelved som garant for integration
Selv om indvandrerne traditionelt stemmer socialdemokratisk, er den radikale
leder Marianne Jelved den statsministerkandidat, der bedst kan tage hånd om
integrationen. Det mener indvandrerne i en ny meningsmåling.

Mvh
Martin

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:57

On Apr 18, 6:16 pm, Martin Jørgensen <megaf...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Du er komplet hjernedød. Det næste bliver vel at du spørger: Hvorfor er
> månen rund? Hvorfor står solen op i øst og går ned i vest? osv.

Godt jeg ikke har dine problemer.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 16:44

Maz Spork wrote:

> Godt jeg ikke har dine problemer.

Du har langt værre problemer.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:57

On Apr 18, 6:18 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> valgbarhedsnævnet. Og her ville samtlige medlemmer dumpe med et brag.
> Det tætteste, man kommer HuT, er EL og De Radigale..

Giv eksempler på lighedspunkterne.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 16:48

Maz Spork wrote:

> Giv eksempler på lighedspunkterne.

Lighed: Hjernedøde, som dig selv. Ulighed: HuT går ikke ind for
demokrati, som jeg tidligere forsøgte at belære dig om, og det gør EL og
R (vistnok) stadigvæk (selvom de er temmeligt langt ude).

Fra : Jim

Dato : 20-04-08 15:47

wrote:
> [...]
> valgbarhedsnævnet. Og her ville samtlige medlemmer dumpe med et brag.
> Det tætteste, man kommer HuT, er EL og De Radigale..

Islam og muhammedanerindvandrervenlige partier.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:59

On Apr 19, 11:53 am, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg tror, selvom HuT måske ville ønske at stille op,
> ville de ikke turde. Det ville afsløre, at deres
> synspunkter ikke har nogen tilslutning i befolkningen,
> heller ikke i den islamiske del.

Det var også min teori. Men det går jo ikke i spænd med fordommene.
Hvad gør vi nu?

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 20:13

Maz Spork wrote:

> Det var også min teori. Men det går jo ikke i spænd med fordommene.
> Hvad gør vi nu?

Så slap du uden om, at du ikke vidste de ikke kan stille op, og er imod alle
former for demokrati?

Fra : Jim

Dato : 20-04-08 15:46

> [...]
> heller ikke i den islamiske del.

Det var også min teori. Men det går jo ikke i spænd med fordommene.
***

Hvilke fordomme?

Husk nu på, hvad du kalder fordomme er for andre solid og underbygget viden.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:59

On Apr 18, 6:16 pm, Martin Jørgensen <megaf...@hotmail.com> wrote:

> Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Næ, vel bare en motherfucker. En skamplet på danskheden. Puha.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 16:46

Maz Spork wrote:

> Næ, vel bare en motherfucker. En skamplet på danskheden. Puha.

.... Lød det fra fjolset, der troede at Hizb-ut-tahrir var et demokratisk
politisk parti...

Som sagt: Du er komplet hjernedød. Sæt dig lidt ind i sagerne, inden du
begynder at forsvare udemokratiske idioter (men du er vel en af dem selv)...

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 16:44

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 16:48