Ivan stiller irrelevant spørgsmål om taleb~
Fra : H@M.invalid

Dato : 12-04-08 16:04

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>Dit himmelske diktatur, som du ser det. Er det anderledes end det i Iran
>eller under taleban???

Jeg så gerne, at mennesker fandt sammen for at værdsætte den visdom,
som blev overleveret af profeten Muhammed, for at mennesker kunne
vide, hvordan man kunne leve for at behage Gud.

Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv - dette
gælder også religiøse ledere, som jo også blot er mennesker. Men det
som gælder i islam, er om man gør sit bedste for at leve et
retfærdigt liv.

Jeg så naturligvis gerne, at alle jordens folk fandt vej til den rige
visdomsskat, jeg har fundet, og gjort til min levevej og
mit livsgrundlag, men det er noget jeg ønsker af kærlighed, og ikke
som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme (ja,
man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om
muslimer.)

Fra : Elliot

Dato : 12-04-08 16:53

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme (ja,
> man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om

Hold da fast ... ka' jeg ikke lige få nummeret på din pusher ... det lyder
sgu spændende, de svampe kunne jeg godt tænke mig at prøve.

Fra : E.M.

Dato : 12-04-08 16:55

> Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
> fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv -

Er det at leve et perfekt liv at overfalde karavaner, myrde politiske
modstandere og kneppe mindreårige?

Jeg er dælme glad for at jeg ikke lever et perfekt liv.

E.M.

Fra : @

Dato : 14-04-08 09:24

On Sat, 12 Apr 2008 17:54:44 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>Er det at leve et perfekt liv at overfalde karavaner, myrde politiske
>modstandere og kneppe mindreårige?
>
>Jeg er dælme glad for at jeg ikke lever et perfekt liv.

det kunne da være sjovt at plyndre en karavane

og dog

hvad fan... skulle man stille op med alle de stinkede kameler

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : E.M.

Dato : 14-04-08 15:47

> og dog
>
> hvad fan... skulle man stille op med alle de stinkede kameler

Hehe, ja de ser sgu ikke ud til at smage godt )

E.M.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-04-08 16:51

H@M.invalid wrote:
> [...]
>
> Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
> fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv

Manden var massemorder, pædofilsvin, kvindeundertrykker, torturist,
diktatorisk osv osv. Altså opskriften på det perfekte liv ifølge din
overbevisning.

> Jeg så naturligvis gerne, at alle jordens folk fandt vej til den rige
> visdomsskat, jeg har fundet, og gjort til min levevej og
> mit livsgrundlag,

Du er alvorligt ude at skide.

> men det er noget jeg ønsker af kærlighed,

Nej, det er fordi, du er sygeligt trosramt. Du ved tydeligvis ikke en
snus om kærlighed.

> og ikke
> som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme

Selvfølgelig ikke dig personligt. Du er kvinde (en højest uheldig af
slagsen) og jager åbenlyst fanatisk at nogen fornedrer dig og behandler
dig som skidt.

> (ja,
> man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om
> muslimer.)

Så det er altså, hvad racistiske muhamedanere tror om muhamedanere.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-08 16:56

H@M.invalid wrote:

> Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
> fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv -

Ja en pædofil landevejs røver, er helt sikert det perfekte liv.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : kk

Dato : 12-04-08 17:00

> [...]
>
> Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
> fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv -

klip..

Jo, en pædofil kameldriver!

Fra : Patruljen

Dato : 12-04-08 10:10

On 12 Apr., 17:03, H...@M.invalid wrote:
> [...]
> som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme (ja,
> man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om

Jeg har et par direkte spørgsmål - jeg håber, du svarer lige så
direkte.

De fleste religiøse retninger håber på noget lignende. Derved
adskiller i jer ikke nævneværdigt. Problemet kunne være bl.andet
mistillid.

Man kan blive urolig over visse imaners udsagn om at erobre vesten.
Der er dette - jihad begreb, som vi har hørt nævnt adskillige gange.
Hvad har - Jihad - med kærlighed at gøre ?

Og hvis i mener noget andet, at at udbrede Islam også ved sværdet,
hvordan kan det da være, at i ikke afhjælper spændingerne og
mistilliden ved at tage afstand fra disse udtalelser ?

Vi ser fremtrædende folk, udsprede historier om Danmark, som ikke er
rigtige. Senest kunne vi læse, at drabet i Polensgade var racistisk
betinget. En fremtrædende muslim har informeret Islamonline -
Vi ved, at drabet ikke var racistisk motiveret. Drabsdrengene havde
venner som er indvandrere.

Hvad er det tillidsvækkende i den type forehavender ?

Jeg er sikker på, at f.eks en Knud Larsen, kan citere koranen for
netop at proklamere troens udbredelse ved sværdet - jeg er også sikker
på, at koranen kan citeres af e.x. Knud Larsen for beskrivelser af
Muhamed, som betyder, at vi ikke kan være enige om perfektionen af
dette menneske.

Han tager en 9 årig pige til ægte ?
Han benytter ganske grusomme metoder mod sine fjender ?
Han er offensiv i krigsførelse for at udbrede sin religion ?

Fra : H@M.invalid

Dato : 12-04-08 17:35

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev følgende

>Man kan blive urolig over visse imaners udsagn om at erobre vesten.

Der er tale om et lille fåtal af ekstremister. Der findes ligevel
demokratiske ekstremister.

>Der er dette - jihad begreb, som vi har hørt nævnt adskillige gange.
>Hvad har - Jihad - med kærlighed at gøre ?

Jihad betyder at anstrenge sig og opofre sig for islams sag. Det er
en misforståelse, at det kun drejer sig om krig, men krig kan være
nødvendigt, hvis ens kerneværdier eller eksistensgrundlag trues.

Fra : @

Dato : 14-04-08 09:31

On 12 Apr 2008 16:34:43 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jihad betyder at anstrenge sig og opofre sig for islams sag. Det er
>en misforståelse, at det kun drejer sig om krig,

såh

hvorfor lyver du

eller ved du virkelig ikke bedre

jihad har fra dag 1 betydet krig for at enten udrydde eller omvende
folk til at tro på måneguden fra Mekka

det er hvad lærde udi Muhammeds epeleptiske feberfantasier helt klart
og utvetydigt siger

> men krig kan være
>nødvendigt, hvis ens kerneværdier eller eksistensgrundlag trues.

aha

så muhamedanerne var altså truede hele vejen fra Medina til Wien i
Østrig og helt ind midt i Frankrig

sågar helt til Indonesien Indien og Afrika

har du andre løgne om muhamedanismen du vil poste?

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-08 20:36

> [...]
> Østrig og helt ind midt i Frankrig
>
> sågar helt til Indonesien Indien og Afrika
>
> har du andre løgne om muhamedanismen du vil poste?

Nej, det har du misforstået: Jihad betyder at anstrenge sig og opofre sig
for islams sag. Det er en misforståelse, at det kun drejer sig om krig!

Der er også fredelige sysler, såsom at slibe sværdet, samle og oliere
kalashnikowen, lære fjenden at "vi" kun har fredelige hensigter, lære vores
børn at hade osv, osv som intet har med krig at gøre!

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 12-04-08 10:53

On 12 Apr., 18:34, H...@M.invalid wrote:
> [...]
>
>  >Man kan blive urolig over visse imaners udsagn om at erobre vesten.
>
> Der er tale om et lille fåtal af ekstremister. Der findes ligevel

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med - demokratiske ekstremister.
Hentyder du til facisme ?

> [...]
> en misforståelse, at det kun drejer sig om krig, men krig kan være
> nødvendigt, hvis ens kerneværdier eller eksistensgrundlag trues.

Men det drejer sig også om krig, - mere misforstået er misforståelsen
ikke.

Spørgsmålet kunne også være, hvornår og hvordan man opfatter sine
kerneværdier truet -
Hvis jeg ikke kan få lov til at udfolde mig levevis som jeg ønsker -
opfatter jeg kerneværdier, som truede. Hvad andre foretager, som ikke
har en indgriben i min tilværelse, kan ikke true min eksistens eller
mine kerneværdier.

Dem om det, tænker jeg.
Og det forekommer mig, at vi adskiller os en del fra hinanden på dette
punkt.

Oplever du dine kerneværdier truede, at ting jeg kan gå og gøre for
migselv ?
Er dine kerneværdier truet, hvis din nabo er homoseksuel - kunne jeg
også formulere spørgsmålet.

Jeg lægger mærke til, at du har cuttet mindst halvdelen af min tekst
med mine spørgsmål ud.
Det er selvfølgelig ikke opmuntrende for betingelserne i vores dialog.
Og det forekommer mig ret respektløst.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-04-08 18:31

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> De fleste religiøse retninger håber på noget lignende. Derved
> adskiller i jer ikke nævneværdigt.

Ja, for alle religioner tilbeder den samme Gud.

Jeg har det fra en pålidelig kilde.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=58026

Bush: All religions pray to 'same God'
'That's what I believe. I believe Islam is a great religion that preaches peace'

President George Bush has repeated his belief all religions, "whether they be Muslim, Christian, or
any other religion, prays to the same God" - an assertion that caused outrage among evangelical
leaders when he said it in November 2003.
Bush made the statement Friday in an interview with Al Arabiya reporter Elie Nakouzi.

Jan Rasmussen

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-04-08 17:40

On 12 Apr 2008 15:03:30 GMT, H@M.invalid wrote:

>Alle mennesker er fejlbarlige, og ingen kan gøre en absolut
>fuldkommen efterleven af Muhammed, som levede et perfekt liv

Det perfekte liv, er altså bl.a. at myrde løs af uskyldige mennesker,
samt at voldtage 9-årige piger.... Føj for satan....!!!!!!

Fra : @

Dato : 14-04-08 09:37

On Sat, 12 Apr 2008 18:39:50 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det perfekte liv, er altså bl.a. at myrde løs af uskyldige mennesker,
>samt at voldtage 9-årige piger.... Føj for satan....!!!!!!

og bilde folk ind at der findes guder og gudinder

han var da en rigtig led og ondsindet person ham Muhammed

Fra : Ivannof

Dato : 12-04-08 18:41

> [...]
> som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme (ja,
> man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om

Jeg stillede med vilje spørgsmålet så direkte og utvetydigt som muligt og
håbede på et "ja" eller "nej" med uddybende bemærkninger.

Det er efterhånden mange indlæg om emnet, men det er ikke lykkedes mig at få
en ide om hvad du mener. Jeg har jo egentlig ikke spurgt meget til din
opfattelse af din religion som religion. Det synes jeg også er en privatsag.
Jeg har været optaget af hvordan den politiske del af islam ifølge dig
skulle påvirke Danmark og mig.

Det er OK det du skriver om dig og din religion. Jeg synes det er fint at
man får glæde og afklaring i sit liv. Jeg går heller ikke til bønnemøder i
kristne menigheder hvor folk sidder og føler sig "frelste". Men enhver er
salig i sin tro.

Du må tro hvad du vil - så længe det også gælder mig og andre! Du er fri til
at prøve at overbevise andre om det. Jeg mener bare at min oplevelse er at
du mener at din religion er så god og så sand, at det er OK at bruge tvang
og andre mindre fine metoder "fordi folk bliver glade for det i længden" At
det ville være godt med en samfundsform, der vil gennemtvinge "denne
perfekte himmelske lære".

Nu må vi så bruge din ovenstående tekst til hver for os selv og prøve at
forestille os hvordan du og dine vil implementere den himmelske tekst uden
vores samtykke. Vi ender med at have hver vores idé om hvad du egentlig
mener. Det ville derfor være en god ide hvis du endnu engang overvejer om du
kan konkretisere dine idéer. Dét handler jo IKKE om religion men om politik
og samfundsforhold!

Hilsen Ivan

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-04-08 07:39

H@M.invalid wrote:
> [...]
> som du tror, af en sygelig trang til at opnå verdensherredømme (ja,
> man må jo le eller græde, men det er hvad mange racister tror om

Kærlighed får man jo ikke typisk i en krigsreligion, men lad det nu være som
det vil.

Du har gjort islam til din levevej, vil det sige at du holder foredrag om
hvor fordragelig islam og profeten er og var?

Et spørgsmål: Hvordan bortforklarer DU for dig selv og for dine eventuelle
tilhørere at Muhammed VAR en krigsherre, og en ubarmhjertig af sorten, - som
de alle var dengang?

En muslimsk blogger, Helen Latifi, bortviftede mine fakta - endog direkte
fra en bog udgivet i Medina 2005 - som noget "ethvert barn på 5 år kunne se
var løgn, for sådan var profeten ikke"
(En analyse af profetens liv, - baseret på de tidligste kilder)

Bruger du en anden metode? Langt de fleste muslimer jeg har debatteret med,
kender kun én måde, og det er at forudsætte, at uanset hvad de siger, så
skal en ikke-muslim bare godtage det, som om det var den skinbarlige
sandhed.
Og de godtager ALT som lobhudler profeten, og afviser ALT hvad der viser at
han var et småligt menneske, - som minimum. Islam er pr definition perfekt,
og derfor er der sådan set ikke ret meget at diskutere, mener de fleste
muslimer åbenbart. Men islam er jo *også* mange forskellige ting, og man har
ment mange forskellige ting op gennem tiden. Lige nu er man jo fx mere
"fundamentalistiske" end man var da kaliffen Harun ar Rashid herskede i
Bagdag omkring år 800. Man kunne sige ting dengang, som man ville blive
henrettet for i dag i de muslimske lande, - så man kan sige islam har været
i rivende tilbagegang i 1200 år (man havde jo dog opgangstider indtil
omkring år 1256? - da mongolerne smadrede Bagdad).

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-04-08 08:00

H@M.invalid wrote:
> [...]
> gælder også religiøse ledere, som jo også blot er mennesker. Men det
> som gælder i islam, er om man gør sit bedste for at leve et

Du ER vel også klar over at muslimer tilbeder Muhammed langt mere end
kristne tilbeder Jesus?
Man hører heller ikke folk gå og sige de elsker Jesus mere end deres egne
børn.

Se hvordan muslimer i den tredje verden får indkodet at Muhammed var
gudelignende:

"Aminas drøm

Da den velsignede fødsel nærmede sig, begyndte Amina at få vidunderlige
drømme. I en af dem, så hun et blændende lys komme ud af sin krop. Det
spredte sig mere og mere, indtil det oplyste hele universet. Hver eneste
krog, hvert eneste hjørne på hele kloden blev oplyst deraf. Amina blev
forbløffet over sin drøm, men var alligevel ikke klar over, at det var et
varsel om det kommende barns storhed. Hun havde også en anden vidunderlig
drøm, hvor hun så op imod himlen og så en engel nærme sig, indtil den stod
foran hende. "Her er godt nyt til dig, oh mor til den velsignede profet! Din
søn vil blive menneskehedens frelser, og du skal kalde ham Ahmed".

-----------------

Den velsignede fødsel

Omsider kom det lykkelige øjeblik. Tidligt om morgenen mandag den 22. april
571 blev Allahs sidste profet født. Ham som hele verden havde ventet på, kom
omsider. Det skete i det lykkelige forår. Der var glæde overalt, såvel på
jorden som i himlene. Den gode nyhed blev bragt til Abdul Muttalib, der
straks løb til Aminas hus. Han var ude af sig selv af glæde, da han så det
himmelske spædbarn. Aldrig før havde han set et så dejligt og strålende
ansigt. Han tog barnet i sin favn, og gik direkte til Kaabaen.

Her gik han rundt og rundt om Allahs hus mens han holdt den lille nye i sine
arme. Derpå bragte han barnet tilbage til Amina.

Da barnet var en uge gammelt, gav Abdul Muttalib et stort festmåltid. Hele
Quraish-stammen var indbudt. "Hvilket navn vil du give barnet", blev han
spurgt. "Jeg kalder ham Muhammad (den lovpriste)", var svaret. "Men hvorfor
dette usædvanlige navn?" blev gæsterne ved med at spørge. "Ingen anden i din
slægt har tidligere båret dette navn". Med en mine af stolthed, svarede
bedstefaren: "Det ved jeg, men dette barnebarn er heller ikke som noget
andet barn. Jeg ønsker at jorden og himlene skal blive fyldt med
lovprisninger til hans ære." Således fik Aminas barn to navne. Hun kaldte
ham selv Ahmad. Dette navn blev givet ham af englen. Bedstefaren benævnte
ham Muhammad. Begge navne er profetiske. Barnet var bestemt til at blive
menneskehedens største velgører, og skulle befri menneskenes sjæle fra alle
lænker. Han skulle gøre sig fortjent til evig taknemmelighed og lovprisning.
Og han skulle også vise verden Allahs storhed, som ingen anden før eller
siden havde været i stand til det.

--------------------------

Muslimer *burde* jo være ærlige nok til at kalde sig muhammedanere, som i
gamle dage, for det ER jo det de er? Hvorfor vil I ikke indrømme det?

I kunne hævde at Muhammed både var menneske og gud, og at han desværre
lavede nogle alvorlige fejltagelser som menneske, mens han som gud var
ufejlbarlig.

Bare et forslag som ville forsimple tingene for muslimer som ikke ved hvad
ben de skal stå på i forhold til Profeten og dennes påståede
ufejlbarlighed, - når de så ser hans mindre heldige sider.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-04-08 08:49

Knud Larsen wrote:

> [...]
> egne børn.
>
> Se hvordan muslimer i den tredje verden får indkodet at Muhammed var

Og en bid til:

Men besynderlige ting begyndte at ske. Halimas sønner så at den lille
Muhammad, ikke var som andre børn, de kendte. Der var noget højst
usædvanligt ved ham. Stenen hilste ham, når han passerede. "Fred være med
dig, Oh Allahs profet", hørte de stemmer sige, men de kunne slet ikke få øje
på hvorfra stemmerne kom. Ligeledes så de træer og buske bøje sig for
Muhammad. Disse begivenheder forvirrede drengene meget. En aften spurgte de
deres mor. "Træer og buske bøjer sig for Muhammad (fred være med ham) og
stenene hilser på ham. Vi ser det næsten hver dag, men vi ved ikke hvad
disse ting betyder". "Tal ikke om det til andre", udbrød Halima, "jeres
plejebror er ikke noget helt almindeligt barn.

--------------

Klart man ikke kan fremstille en sådan lille sød fyr med en bombe i turbanen

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-04-08 14:00

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Muslimer *burde* jo være ærlige nok til at kalde sig muhammedanere, som i
> gamle dage, for det ER jo det de er? Hvorfor vil I ikke indrømme det?

De hedder muhamedanere som en neutral orddannelse i vestlige sprog på linje
med lutheranere, men deres egen arabiske betegnelse har længe eller måske
altid været mslm, som på dansk gengives som muselmand eller muslim.

Kættersekten Ahmadija har fralagt sig Medina-tidens Muhamed som forbillede
og bruger i stedet Muhamed fra Mekka-tiden. Det fremgår af følgende
debatindlæg fra ahmadianeren Humma:

citat start

Humma
Starting Member

18 Posts Posted - 20/10/2001 : 00:09:45
---------------------------------------------------------------------------­-
----
Kære alle sammen, Salaamz salaamz

"Glistrup kalder muslimer for muhammedaner efter profetens (fvmh) navn.

Huma kalder jer qadiani, dvs hun bruger ikke jeres profets navn."

Mens I selv vil kaldes for Ahmadiyyah, dvs efter jeres profets navn.citat
MOLS

Oh dear MOLS, det er da rart at vide, at du har forstået lige netop hvorfor
vi kaldes for ahmadi muslimer, u're right ( ho haiy, oh dear me ), det er
efter vores elskede og mest fuldkomne Profet...nemlig hamare pyare Nabi
Muhammad Mustafa (saw)...jeg ved ikke om du ved, at han (saw) oxo hed Ahmad.
Profeten (saw) havde to navne: 1)Muhammad som er et djalâlî-navn, der
udtrykker ære & magt . 2)Ahmad som er et djamâli-navn, som betegner ydmyghed
og skønhed -Derved ikke forstået at vi på nogenmåde tilbeder Profeten (saw)
Nauzobillah..Navngivningen "Ahmadiyya" blev taget i brug da Ahmad er en af
den hellige Profets (saw) navne og ikke pga navnet på Hazrat Mirza Ghulam
Ahmad. Profetens (saw) navn Ahmad afspejlede hans jamal (skønhed), som betød
at den hellige Profet (saw) ville sprede fred og harmoni i verden.
Profetens (saw) djalâli navn kom til udtryk i Madina-perioden, da Profeten
(saw) og hans disciple fik tilladelse af Allah til at kæmpe mod dem der drog
til sværdet for at tilintetgøre islam og myrdede hundreder af muslimer med
sværdet, og sejren tilkom Profeten (saw). Djamâli navnet kom til udtryk i
Mekka-tiden, da Profeten (saw) og hans disciple med tålmodighed og ydmyghed
bar alle forfølgelser.

citat slut

Fra : @

Dato : 14-04-08 09:22

On 12 Apr 2008 15:03:30 GMT, H@M.invalid wrote:

>Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>Jeg så gerne, at mennesker fandt sammen for at værdsætte den visdom,
>som blev overleveret af profeten Muhammed,

hvilken visdom?

solen går ned i en mudderpøl f.eks.

mænd er mere værd end kvinder

ildånder er ramme alvor

den slags visdom kan man sagtens undvære

Muhammed har gjort meget mere skade end gavn

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-08 20:29

> [...]
>

> ildånder er ramme alvor
>

> den slags visdom kan man sagtens undvære
>

> Muhammed har gjort meget mere skade end gavn

Det får du ikke svar på fra Hanne. Hun lever sit eventyr. Hun "ved" det ikke
kan være rigtigt det du siger!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 14-04-08 20:37

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det f?r du ikke svar p? fra Hanne. Hun lever sit eventyr. Hun "ved" det ikke
>kan v?re rigtigt det du siger!

Jeg gider ikke rigtig nedværdige mig til at deltage på et niveau som
snabel a's, derfor er han i mit killfilter, da jeg simpelthen ikke
gider spilde min tid på at læse den slags dårligt formuleret
bagvaskelse.

Jeg svarer naturligvis gerne på alle fornuftige og
relevante spørgsmål, som stilles i en tone af
gensidig respekt og med et oprigtigt ønske om dialog og gensidig
forståelse.

Fra : Ralph

Dato : 14-04-08 20:47

> [...]
> relevante spørgsmål, som stilles i en tone af
> gensidig respekt og med et oprigtigt ønske om dialog og gensidig

Jeg må skuffe dig, i denne gruppe er der ikke meget "gensidig forståelse",
men temmelig mange alternativt begavede, bare rolig Ludvig, jeg mener ikke
dig, )

--
Ralph

Fra : Snabel B

Dato : 14-04-08 23:29

On 14 Apr 2008 19:36:45 GMT, H@M.invalid wrote:

> [...]
>snabel a's, derfor er han i mit killfilter, da jeg simpelthen ikke
>gider spilde min tid på at læse den slags dårligt formuleret

nådadada

sandheden er igen en gang ilde hørt

>Jeg svarer naturligvis gerne på alle fornuftige og
>relevante spørgsmål, som stilles i en tone af
>gensidig respekt

respekt for hvad?

hvad mener du muhamedanismen har bedrevet som kan gøre sig fortjent
til respekt?

> og med et oprigtigt ønske om dialog og gensidig
>forståelse.

dialog om hvad?

forståelse af hvad?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 15-04-08 06:21

> [...]

>relevante spørgsmål, som stilles i en tone af
>gensidig respekt og med et oprigtigt ønske om dialog og gensidig

Aha.... Det er altså TONEN det er galt med.... ))))

Fra : Ivannof

Dato : 15-04-08 09:13

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Aha.... Det er altså TONEN det er galt med.... ))))

Jeg tror der er meget galt. Jeg har stillet mange spørgsmål til hende, som
hun enten ikke svarer på eller glider uden om.

Jeg tror ikke på hendes gensidige forståelse, og hendes tilgang til dialog
er enetale.

Jeg ser lige at hun "naturligvis gerne besvarer relevante og fornuftige
spørgsmål" og det giver jo mening. Det betyder at hun kun reagerer på
positive spørgsmål om islam og religiøst diktatur!

Hun er lige ved at ryge i mit filter!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 15-04-08 14:18

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Jeg tror der er meget galt. Jeg har stillet mange sp?rgsm?l til hende, som
>hun enten ikke svarer p? eller glider uden om.

>Jeg tror ikke p? hendes gensidige forst?else, og hendes tilgang til dialog
>er enetale.

>Jeg ser lige at hun "naturligvis gerne besvarer relevante og fornuftige
>sp?rgsm?l" og det giver jo mening. Det betyder at hun kun reagerer p?
>positive sp?rgsm?l om islam og religi?st diktatur!

> [...]

Prøv nu at lade være med at blive mopset. Jeg har simpelthen ikke tid
eller overskud til at svare på de mange og langtrukne indlæg, du har
skrevet henvendt til mig. Hvis du nu kogte dine pointer i det, du vil
spørge om, ned, så ville du nok se, at et svar kom direkte.

Vi har allerede kørt træt i diskussionen om demokrati kontra
teokrati, og jeg har set, at du er en fundamentalistisk demokrat, som
det ikke kan betale sig at diskutere med, da du er opsat på aldrig at
ændre holdning eller indrømme noget, som kunne være imod din
observanses dogmatiske humanisme.

Fra : Ivannof

Dato : 15-04-08 16:41

> [...]
> skrevet henvendt til mig. Hvis du nu kogte dine pointer i det, du vil
> spørge om, ned, så ville du nok se, at et svar kom direkte.

Det var det jeg gjorde og du snakkede udenom.

Alene titlen på denne tråd taler om hvad der er galt!

Mine spørgsmål er "irrelevante", hvorefter du svarer på noget andet!

Du spilder vores tid

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 17-04-08 17:55

> [...]

>Alene titlen p? denne tr?d taler om hvad der er galt!

>Mine sp?rgsm?l er "irrelevante", hvorefter du svarer p? noget andet!

"Irrelevant" var møntet på dit spørgsmål, som ikke havde noget at
gøre med den da aktuelle diskussion, og derfor oprettede jeg ny
tråd.

>Du spilder vores tid

>Hilsen Ivan

Du vælger selv, hvad du vil spilde din tid på.

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-08 18:04

H@M.invalid wrote:
> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

Du har ikke svaret på nogen af mine spørgsmål?

Fra : Patruljen

Dato : 17-04-08 12:51

On 17 Apr., 18:54, H...@M.invalid wrote:
> [...]
>
>  >Du spilder vores tid
>
>  >Hilsen Ivan
>
> Du vælger selv, hvad du vil spilde din tid på.

Overskriften er ændret til noget mere paasende -

Fra : Ivannof

Dato : 18-04-08 10:04

> [...]
> tråd.

> Du vælger selv, hvad du vil spilde din tid på.

Overskriften er ændret til noget mere paasende -
Det var da en god ide! Men jeg vil nu ikke spilde mere tid på Hanne før hun
ankommer til den virkelige verden! Og der er lang vej!

Hilsen Ivan