Glimrende karakteristik af Stakkels Ludvig~
Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 22:13

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:22

Frank Leegaard frembragte:
....snip

Denne tråd bekræfter blot min påstand, jeg har ramt en nerve, ellers
ville du ikke udstille dig selv på den måde, flot Frank, du har lige
underskrevt min påstand om at du er skummel.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 22:50

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> ville du ikke udstille dig selv på den måde, flot Frank, du har lige
> underskrevt min påstand om at du er skummel.

Glæder mig at du netop selv vælger at bekræfte alle påstandene.

Det var netop svaret jeg ønskede.

Igen og igen er det dit eneste alibi. Du postulerer noget, hvor du ved at du
efterfølgende netop kan komme med det svar du gør her.

Du er en stakkels stakkels mand Ludvig. Søg da noget hjælp til de
tvangstanker. De har jo trukket dig rundt i manegen i et godt stykke tid.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:59

Frank Leegaard forklarede den 10-04-2008:

> [...]
>
> Du er en stakkels stakkels mand Ludvig. Søg da noget hjælp til de
> tvangstanker. De har jo trukket dig rundt i manegen i et godt stykke tid.

Slet ikke, men kun en desperat ville ty til at starte denne type tråd,
så Frank du er dumpet, det er helt tydeligt hvad du er for en type.

Godt gået.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 23:07

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard forklarede den 10-04-2008:

> Slet ikke, men kun en desperat ville ty til at starte denne type tråd,
> så Frank du er dumpet, det er helt tydeligt hvad du er for en type.
>
> Godt gået.

Glæder mig du fremturer med de påstande som du igen og igen har gjort til
eneste argument for dine syge tvangstanker. Alle er pædofile. Alle er
pædofile ..

Få nu snakket med nogen om de tvangstanker. Den almindelige praktiserende
læge kan sikkert give dig en henvisning hvis du tager udskrift med af alle
de trådstarter du selv har lavet om pædofili, eller som du har fået drejet
ind på pædofili.

Min tråd her handler ikke spor om pædofili.

Den handler om hvordan et stakkels ulykkeligt menneske forsøger at
kortslutte diskussioner med modbydelige beskyldninger.

Så det glæder mig da kun hver gang du "går i fælden".

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 23:12

Frank Leegaard formulerede spørgsmålet:

> [...]
> diskussioner med modbydelige beskyldninger.
>
> Så det glæder mig da kun hver gang du "går i fælden".

En personhenvendt tråd i politik, er alt det bevis jeg behøver, havde
jeg ikke ramt en nerve, ville du ikke starte en sådan tråd, det kan jo
ikke blive mere OT og lyser langt væk af at der sidder en såret person
bag trådstarten.

Jeg synes det er synd for dig Frank, men snak nu med nogen, om ikke for
din egen skyld, så for dem der evt. vil komme til at bøde for det på
længere sigt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 23:25

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> Jeg synes det er synd for dig Frank, men snak nu med nogen, om ikke
> for din egen skyld, så for dem der evt. vil komme til at bøde for det

Såret vil jeg ikke just kalde mig. En oplyst person der troede at
pædofilisludder var en enlig svale. Det viser sig jo som samtalen der er
refereret viser, at du har haft disse tvangstanker et godt stykke tid.

Du er naturligvis - jeg vil faktisk opfordre - dig til at søge lidt i
arkiverne efter hvem af os to der har fremturet igen og igen med pædofili.

Jeg skal ærligt indrømme at jeg blev voldsomt forarget på Jens Bruun da han
uden videre påtalte al din snak om pædofili som om du selv var det.

Som sagt og skrevet før. Din voldsomme optagethed af problematikken, vidner
for mig om krænker eller krænket. Prøv at forklar mig ellers hvorfor du har
så travlt med at alle skulle være pædofile. Jeg har aldrig i mit liv mødt en
pædofil.

Har du Ludvig?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 23:29

Frank Leegaard sendte dette med sin computer:

> [...]
> så travlt med at alle skulle være pædofile. Jeg har aldrig i mit liv mødt en

Nej, og nok godt nok, ellers havde jeg sgu nok ikke en ren
straffeattest, men uanset hvad, så vidner din iver og denne tråd om at
du er blevet ramt et ømt sted, jeg har sgu ondt af dig, det har jeg
virkelig.

Nå Frank, nu må du finde en anden at lege med, jeg vil se dyner, men
kommer da nok ind i løbet af weekenden, så kan vi jo snakke lidt mere
om dine problemer.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 23:43

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> Nå Frank, nu må du finde en anden at lege med, jeg vil se dyner, men
> kommer da nok ind i løbet af weekenden, så kan vi jo snakke lidt mere

Jeg mindes godt som barn, når man blev taget med fingrene i kagedåsen, så
skulle man altid i seng bagefter - altså af egen fri vilje - fordi man var
træt.

Nuvel. Ren straffeattest fortæller jo ikke andet end man aldrig er blevet
taget i noget der kan bevises.

Er det netop det du gør som mange seriemordere fx gør. De lægger spor på
spor ud og mener ikke de kan fanges. De kan bare ikke nære sig for konstant
at skulle ringe til politiet eller skrive breve til aviserne.

Er det den fase du er inde i Ludvig?

'Er det det gamle ordsprog med at det bedste forsvar er et angreb?...

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 11-04-08 06:38

On Fri, 11 Apr 2008 00:42:39 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

> [...]
>
>Er det den fase du er inde i Ludvig?
>
>'Er det det gamle ordsprog med at det bedste forsvar er et angreb?...

LOL... Ludvig er så nem at det er som at stjæle slik fra børn....

Uhhhhhhhhhhhh..... Nu er jeg nok både tyveknægt og pædofil... ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 06:47

S. A. Thomsen wrote:

> LOL... Ludvig er så nem at det er som at stjæle slik fra børn....
>
> Uhhhhhhhhhhhh..... Nu er jeg nok både tyveknægt og pædofil... ))

Man kan i alle fald sige at han ikke formår at skifte meget ud i sine
argumenter: Er du ikke enig med ham i bøsser skal have sparket
"tissetrolden" af, eller at pædofile kun skal straffes een gang, ja så er du
automatisk bøsse og pædofil.

Stakkels Ludvig der har har så smalt et følelsesregister og hjerneregister,
og kun magter det æld-tussegamle argument: "Det er du selv"

/F