Flammens ringe pli=situatoinsfornemmelse
Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 11:36

Fl ammens ringe pli=situatoinsfornemmelse

Med "Flammen" tænker jeg ikke på den løbeild i Paris London som
hærværkspsykopater søger at slukke fordi de har et mindreværdskompleks mod
Kina og ved at økonomisk boycot vil dømme EU til middelalder - vi er mere
afhængig af Kinas dygtighed end de er af vor købelyst

Flammen var en massemorder som inden godhedsindustrien ledte ham til mord
var sabotør, hvilket kunne undskyldes, selvom det af indlysende grunde ikke
ville kunne korte WW2 med mange sekunder

Toneangivende kredste i DK havde værdsat at Scavenius 's Tyskerkurs i WW1
havde gjort danskerne til stenrige gullashbaroner eller
gullashbaronassistenter og det samme opnåede DK via Scavenius, Stauning og
Chr10 ved samarbejdspolitiken.1940-45

Hvis vi ved befrielsen havde et ubeskadiget prodktionsapparat, mens der var
sønderbombet andetsteds, ville vi overgå det mega-wirtschaftswunder vi
havde oplevet 1914-18 og efterkrigsårene dengang.

Men sabotørerne var kommunister og besjælet af destruktion - samme lyst til
at gøre landet fattigt som Hitler beskyldes for vedr Tyskland havde BOPA og
Holger Danske vedr københavnsk industri

S var et klogt parti dengang - da statsministeren anbefalede i en radiotale
kort efter Staunings død, at sabotører anmeldtes til politiet

Desværre havde de ikke situationsforenmmelse og pli nok til at tage hensyn
til medborgerne og rette skytset mod tyskerne. De var kortsigtede egoister
og lykkeriddere med syg voldslyst. I krig kan sådanne være gavnlige. Men vi
var aldrig i krig, heller ikke efter 29.8.43
De turde kun myrde danskere, hvilket ikke var nær så farligt.

Italien kæmpede på tysk side 1939-45 og blev ikke straffet ved fx at komme
en måned senere i FN eller Nato end Danmark.
Så hvad gavn havde vi af de såkaldte stikker-likvideringer?

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-04-08 12:24

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> en måned senere i FN eller Nato end Danmark.
> Så hvad gavn havde vi af de såkaldte stikker-likvideringer?

Mange af dem var lige dele "frihedskæmpere" og kriminelle røvere.
Men det tragiske ved nedkæmpningen af Hitler-fascismen var at rødfascisterne
snyltede sig til et propagandaboost, som de har lukreret på lige siden - til
ubodelig skade for alle gode og frihedselskende borgere.
Og nu har rødfascisterne bragt verden frem til et uundgåeligt apokalyptisk
opgør med deres målbevidste muldvarpearbejde mod civilisationen via
muhammedanerimport.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 15:29

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Mange af dem var lige dele "frihedskæmpere" og kriminelle røvere.

Man kan se den latterlige FlammeCitron film som et modspil til Bent Jensens
kloge historierevisionisme vedr kommunister er opnåede at blive stuerene
trods den kolde krig

> [...]
> Og nu har rødfascisterne bragt verden frem til et uundgåeligt apokalyptisk
> opgør med deres målbevidste muldvarpearbejde mod civilisationen via

Ja. . Og hvad kan vi gøre?
Og hvordan er misæren blevet planlagt?

Er det jøderne i Washington-udenrigsministeriet som allerede før WW2 har
planlagt at et Tyskland der manglede mænd efter krigen ville importere
tyrkere, og DK m.m. ville følge tysk eksempel og vupti er gæstearbejdere
blevet varige invasionister?

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-04-08 15:44

> [...]
> planlagt at et Tyskland der manglede mænd efter krigen ville importere
> tyrkere, og DK m.m. ville følge tysk eksempel og vupti er gæstearbejdere

Nej det tror jeg ikke. Spekulativ planlægning ligger ikke til mig, der ved,
at selv simple ting kan gå mod forventning.
Gæstearbejdere fra fjendtlig kultur kan være nyttige HVIS man ikke giver dem
indblik i urancentrifugelegeringer OG man sørger for at de har gyldig
returbillet når afskedstime med tak for hjælp indtræffer.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 16:24

> [...]
> dem indblik i urancentrifugelegeringer OG man sørger for at de har gyldig
> returbillet når afskedstime med tak for hjælp indtræffer.

Men USA lagde pres på Tyskland og andre lande at det var
menneskererttighedsbrud ikke at godtage enhver muslm der ved grænsen siger
"mig flygtning"

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-04-08 16:51

> [...]
>>

> Men USA lagde pres på Tyskland og andre lande at det var
> menneskererttighedsbrud ikke at godtage enhver muslm der ved grænsen siger

Kan du være mere specifik?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-08 18:19

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du være mere specifik?

Der var USA-militær med til at udvælge LEDERE i det ny VestTyskland i
1945-49 og bla. Springer som medie-overbos var amerikansk udpeget og USA
sikrede sig en grundlov for landet så de ikke kan afvise flygtninge

Vil man have et land varigt ned i skidtet er det ikke nok at sønderbombe det
At koranificere det er uhyggeligt effektivt og da vi var alieret med Hitler
rammer det også DK

Den lattelige Eleanor Rosewelt lagde person til de sentimentale
menneskerettigheder der er så våsede at de omfatter krav om FRIHED FOR SULT
dvs at de rige lande skal opgive alt for ulandene

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-08 02:28

> [...]
> Og nu har rødfascisterne bragt verden frem til et uundgåeligt apokalyptisk
> opgør med deres målbevidste muldvarpearbejde mod civilisationen via

Jeg blev selv i 10-16-års alderen voldført af romantikom Flammen og
Citronen.

Min far var en af de mange mange danskere der "stod i kø" for at komme med i
en modstandsgruppe,
Men da jøder blev sendt til Theresienstadt og min storebror var født, havde
min mor gode grunde til at stoppe ham.
Min far slæbte min bror og mig på FRihedsmuseet og alle mine lærere var
kulturradikale og forgudede modstandskampen og derfor rejste jeg ud som
ulandsarbejder i 4 år
Det var skadeligt og Glistrup har siden hjulpet mig til at indse at
modstandskampens gavn er overvurderet.
Øvig Knudsens forskning har vist at det sjældent var stikkere der
likvideredes.
Jeg tror Flammen og Citronen var i god tro og var idealister med integritet
og altså ikke de værste forbilleder.

"Pris ingen lykkelig før han er død", sagde grækerne og jeg ville nødig på
mit dødsleje indse at jeg havde kæmpet for en skadelig sag og spildt mit liv
på den.

Min far, der var ingeniør, hjalp en modstandsgruppe med noget teknik, men
havde han ofret meget på sagen , havde han nok fortrudt, og at være vildledt
idealist - som de fleste nazier var - er jo ikke bedre end at være
følelseskold sadist, hvis resultaterne er det samme , så sideløbende med mit
cand.scient studies tekniske læsning brugte jeg meget tid på filosofi og
samfunds lære og var glad da jeg i ulandene fik sendt avisudklip af min mor
om Glistrups parti opståen og at jeg derved fik en sag at kæmpe for, som
ikke er rettet i en gal retning og vil blive fortrudt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-08 16:03

> [...]
> Jeg tror Flammen og Citronen var i god tro og var idealister med
> integritet og altså ikke de værste forbilleder.

De har nok været lidt trigger-happy typer. Utilpassede til fredstid, men
gode til tider som vi efterhånden har nu.

Mvh
Martin