Prøver igen: Pædofile skal blokeres fra My~
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 20:28

Til dem der føler denne tråd rammer dem, bare ærgerligt.

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35506

<citat>
Hvis det står til den britiske regering, skal pædofildømte personer
ikke have mulighed for at benytte sociale netværk, såsom MySpace og
Facebook.

Således er der i Storbritannien planer om, at sex-forbryderne skal
oplyse deres e-mailadresser til politiet, der vil videregive
oplysningerne til de sociale online-tjenester. Herefter vil der blive
blokeret for de pågældende personers adgang til hjemmesiderne.

»Vi ændrer lovgivningen, så vi har bedre kontrol over sexforbrydernes
muligheder for at udnytte internettet,« siger Jacqui Smith fra det
britiske indenrigsministerium.

Såfremt en pædofildømt person bruger en e-mailadresse, som han ikke har
oplyst til politiet, kan han blive straffet med op til fem års fængsel,
lyder det i lovforslaget. Regeringen erkender dog, at man stadig
mangler at udarbejde detaljerne.

Forslaget møder imidlertid en del udfordringer. Blandt andet er det
nemt for alle og enhver at oprette nye e-mail-konti via internettet. I
tillæg er de fleste populære sociale netværkstjenester placeret uden
for Storbritannien.

Det forventes, at forslaget vil blive forelagt det britiske parlament,
inden året er omme.
</citat>

For så vidt en god ide, men svær at administrere, hvorfor ikke bare
forbyde dem der er dømte for pædofili, at bruge nettet overhovedet.

En lov vi forhåbentlig ser i Danmark, jeg vil i hvert tilfælde skive
til en politiker og lufte ideen.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 21:52

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
> [...]
> sociale online-tjenester. Herefter vil der blive blokeret for de
> pågældende personers adgang til hjemmesiderne.

Super god idé. Det er jo en fuldstændig skudsikker garanti for at det er
umuligt for de pædofile at trawle nettet efter ofre. Når de først én gang
har oplyst deres unikke mailadresse er løbet kørt. Sådan én får man kun én
af i løbet af sit net.liv

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 22:09

Kim Frederiksen formulerede søndag:
> [...]
> oplyst deres unikke mailadresse er løbet kørt. Sådan én får man kun én af i

Nej, den med email er ubrugelig, men en registrering af de pædofile og
evt. en "mærkning" af deres personlige oplysninger, vil afskærer dem
fra en del.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 22:17

> Nej, den med email er ubrugelig, men en registrering af de pædofile og
> evt. en "mærkning" af deres personlige oplysninger, vil afskærer dem fra
> en del.

Ja, men er de ikke allerede registreret? Der bliver jo scannet for pædofili
ved ansættelse i børnehaver og i trænerjobs. Selvfølgelig kunne denne
praksis udvides. Der er vi så kommet til et paradoks. Selvfølgelig ville jeg
selv MEGET gerne vide om mine børn skulle omgås pædofile, men på den anden
side, hvis de har udstået deres straf, er det så ikke forkert at straffe dem
dobbelt, hvad man jo reelt gør?

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 22:31

Kim Frederiksen forklarede den 06-04-2008:
> [...]
> ved ansættelse i børnehaver og i trænerjobs. Selvfølgelig kunne denne praksis

Ja, og det kunne gøres uden de store sværslag, men nu prøver England at
finde ud af noget, og så må vi se om det evt. kan bruges eller danmark
skal have noget andet, et eller andet er vi nødt til at gøre, det
skylder vi vores børn.

> Der er vi så kommet til et paradoks. Selvfølgelig ville jeg selv
> MEGET gerne vide om mine børn skulle omgås pædofile, men på den anden side,
> hvis de har udstået deres straf

En pædofil der har udstået sin straf, er blot en tikkende bombe.

> er det så ikke forkert at straffe dem
> dobbelt, hvad man jo reelt gør?

Jeg synes ikke det er dobbelt straf, det er en forsikring imod at de
gentager deres udåd, at pædofile ofte går lige ud efter udstået straf,
og forgriber sig på et barn er desværre set.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Peter

Dato : 06-04-08 23:24

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes ikke det er dobbelt straf, det er en forsikring imod at de
> gentager deres udåd, at pædofile ofte går lige ud efter udstået straf, og
> forgriber sig på et barn er desværre set.

Dokumentation!

Peter

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 23:34

Peter udtrykte præcist:

http://www.bornsvilkar.dk/BornsVilkar/Nyheder/Nyhedsarkiv/BornsVilkaronskermeremalrettetbehandlingafpaedofile.aspx

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 23:45

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 23:45

Per Fers formulerede spørgsmålet:

....snip
> En pædofil er i det hele taget så klam, at man
> burde tage alle hans rettigheder fra ham, selvom han ikke er dømt endnu.
....snip

Du kunne have sparet hele dit indlæg, jeg snakker _kun_ om dømte, så du
har tilsyneladende ikke læst og forstået.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 00:01

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-04-08 00:01

Per Fers formulerede spørgsmålet:
> Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote in

> Jeg talte faktisk også om dømte som tikkende bomber, både dem dømt af
> retten (andet afsnit)

Ja, en lille del af dit ironiske indlæg, var om det der var relevant,
man da du tilsyneladende ikke tager det alvorligt, så gider jeg ikke
spilde min tid på dig.

> og dem dømt af pøblen (tredie afsnit). Hvem er det
> der ikke læser og forstår?

Resten var bare fyld, som intet har med tråden at gøre.

Men skønt at du kan være "morsom" på bekostning af et så alvorligt
emne.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 00:09

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> Resten var bare fyld, som intet har med tråden at gøre.
>
> Men skønt at du kan være "morsom" på bekostning af et så alvorligt

Nu er det jo dig selv der lader dig spænde for latterlige forslag til
minimering af uvæsenet. Forslag som alle andre end lige dig selv griner af.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 22:37

Ludvig Nielsen. wrote:
> Kim Frederiksen formulerede søndag:

> Nej, den med email er ubrugelig, men en registrering af de pædofile og
> evt. en "mærkning" af deres personlige oplysninger, vil afskærer dem
> fra en del.

Ja da .. Vi ved da alle at når folk har mistet kørekortet kan de jo ikke
længere køre bil.

Forslaget oser af populisme og dumhed. At du starter ny tråd med den dumhed,
gør dig jo bare dobbelt dum.

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-08 22:42

> [...]

> Nej, den med email er ubrugelig, men en registrering af de pædofile og
> evt. en "mærkning" af deres personlige oplysninger, vil afskærer dem

Og hvordan vil du håndtere de 10000 vis af åbne netværk der er overalt ?

Let?s face it, den gode idé er fremstillet af en der blot ønsker hans navn
bliver husket for et eller andet.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 22:49

N_B_DK har bragt dette til os:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Og hvordan vil du håndtere de 10000 vis af åbne netværk der er overalt ?

fuldstændigt som man gør med datakriminelle, de forbydes at eje/bruge
computere og netværk, og tages de i det, så skal de idømmes en
fængselsstraf f.eks. 5år.

> Let?s face it, den gode idé er fremstillet af en der blot ønsker hans navn
> bliver husket for et eller andet.

Jeg vil håbe at et eller andet bliver muligt, alt andet ville være
trist.

Ellers må vi have straffen for pædofili sat op, den er ret lille som
den er nu.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 22:55

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> trist.
>
> Ellers må vi have straffen for pædofili sat op, den er ret lille som

Du afslører et forbavsende kendskab til emnet.

Hvad er straffen da?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 23:00

Frank Leegaard skrev den 06-04-2008:

> Du afslører et forbavsende kendskab til emnet.

Slet ikke, men jeg lever ikke i en papkasse som du, så jeg ser og læser
hvad der sker ude i den rigtige verden.

> Hvad er straffen da?

Dem vi hører om er for små, det ved alle normale mennesker.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 23:08

Ludvig Nielsen. wrote:

> Slet ikke, men jeg lever ikke i en papkasse som du, så jeg ser og
> læser hvad der sker ude i den rigtige verden.

> Dem vi hører om er for små, det ved alle normale mennesker.

og hvad er højest. Et tordenskrald eller rundetårn. Kom nu frisk. Hvad er
straffen?

At sige den er for lav uden at kende den, er vist igen et stykke
Lådvi-arbejde.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 22:49

N_B_DK wrote:
> [...]
> overalt ?
> Let?s face it, den gode idé er fremstillet af en der blot ønsker hans

Pinagtigt at må give No_Brain_DK ret til en afveksling.

/F