Der ventes dom i sagen fredag.
Fra : Pernille

Dato : 06-04-08 10:40

Det bliver spændende, at se, om manden BLIVER sendt ud af landet...

DR tekst TV skriver på side 123:

"I morgen begynder en retsag ved Østre Landsret, hvor en 27-årig mand står
tiltalt for to overfald på taxichauffører i København.
Det ene var så voldsomt, at chaufføren fik skåret næsen af. Den blev senere
syet på igen, og manden skal nu i retten for at vidne mod sin overfaldsmand.
Ifølge anklagemyndigheden er den 27-årige så psykisk uligevægtig, at han bør
dømmes først til behanling og derefter udvises af landet. Manden er
oprindeligt fra Uganda, men har opholdt sig i Danmark, siden han var barn.
der ventes dom i sagen fredag."

Han skal først i behandling, derefter sendes ud af landet.
Hmmm!?
Ikke så sært, at der ikke er råd til at vi andre får en ordentlig
behandling, i vores sundhedsvæsen.

Fra : Malene P

Dato : 06-04-08 10:45

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Det bliver spændende, at se, om manden BLIVER sendt ud af landet...

[SNIP]

Mit bud -det gør han selvfølgelig ikke.

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 06-04-08 18:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>
> [SNIP]
>
> Mit bud -det gør han selvfølgelig ikke.

Vor "elite" samler nemlig på det værste af det værste afskum.
--
El Trabajador