Tak for det nye ungdomshus, Ritt
Fra : Tim

Dato : 04-04-08 10:38

Det skal fejres med lidt vold og ødelæggelse.

http://ekstrabladet.dk/112/article991617.ece

Det her er en helt igennem rystende sag. Ritt burde smides på porten
øjeblikkeligt, tage navneforandring og gemme sig i den mørkeste afkrog af
Afrika.

Tim

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-04-08 11:17

Den 04-04-2008, skrev Tim:
> [...]
>
> Det her er en helt igennem rystende sag. Ritt burde smides på porten
> øjeblikkeligt, tage navneforandring og gemme sig i den mørkeste afkrog af

Helt enig, men vent og se når Ritt fortæller at de ikke får det hus
alligevel, det var bare en afledningsmanøvre for at undgå belejring af
Københavns Rådhus, men Ritt er for dum til at forstå, man pisser ikke i
støvlerne for at holde varmen.

Ritt må mande sig op, og vise hun har hår på nosserne, ved at sige "I
kan glemme ALT om et gratis ungdomshus, vil I have et, SÅ KØB DET!"

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Pernille

Dato : 04-04-08 12:24

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ritt må mande sig op, og vise hun har hår på nosserne, ved at sige "I kan
> glemme ALT om et gratis ungdomshus, vil I have et, SÅ KØB DET!"

Helt enig!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-04-08 23:39

Pernille wrote:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Helt enig!

Hun er jo sådan en svans, så det tør hun ikke.

Hun burde fyres fra posten. Hun er virkeligt uduelig i mine øjne... Hun
skulle lige fra starten have sagt: Vil i have et, SÅ KØB DET... Nu
bliver det aldrig godt, ligegyldigt hvad hun siger.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.