Norgvra.....
Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 10:12

Norge "truer" nu med at boykotte OL i Kina:
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/04/03/063829.htm
Mon ikke kineserne er skide ligeglade med, om norske skihoppere og
styrtløbere melder afbud til OL i august? Lige som de er ligeglad med alt
muligt andet omkring dem? Men Prins Buk får jo nok en masse
propagandaopvartning, når han dukker op på de fine rækker

Malene P

Fra : ab©

Dato : 03-04-08 13:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Norge "truer" nu med at boykotte OL i Kina:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/04/03/063829.htm
> Mon ikke kineserne er skide ligeglade ...

Jeg bliver efterhånden nysgerrig: Er du i familie med Storm P. ?

ab©

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-08 14:47

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg bliver efterhånden nysgerrig: Er du i familie med Storm P. ?

Kan du andet end spille total-idiot?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 15:58

Martin Larsen wrote:
> " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du andet end spille total-idiot?

Ganske godt spørgsmål: Han synes at bruge samme taktik som så mange andre
desperate venstrefløjsere herinde, nemlig at prøve at afspore debatten
gennem billige ad-hominem-angreb i mangel på egentlige argumenter...

Anders Peter Johnsen