Westergaard tegner Wilders(JP-overskrift2.~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-08 19:57

Westergaard tegner Wilders(JP-overskrift2.4)

Efter at have truet med sagsanlæg mod Wilders, fordi han i sin geniale film
citerede Westergards bombe-i-turban karikatur, leverer Westergaard nu en
tegning af Wilders med en bombe på hovedet.

Der er stadig koran-skrifttegn, men nu så små at de ikke opfattes

Omkring den farlige Wilders er der politiafspærring og et skilt er ophængt
med teksten "Danger!

Freedom of Expression"

For mig forsvinder de sidste rester af respekt for JP-tegneren, der kæmper
en smålig materialistisk sag om copyright og har tvunget Wilders til at
forringe sin vigtige anti-Islam film ved pludselig og umotiveret at fjerne
den af medierne berømt-gjorte profet-tegning.

Det virker hyklerisk når Westergaard i JP i dag lader sig citere for

"Tegningen skal opfattes som en støtte til Wilders ret til at få sine
synspunkter frem"

JP-tegneren kalder jo den totalt fredelige hollandske politiker for farlig,
og med bombe på hovedet bliver den sympatiske Wilders slået i hartkorn med
den rablende blodstørstige, pædofile, stolt karavaneplyndrende og stolt
holocaustende araber-middelalder-profet, som har flere mord på
samvittigheden end Hitler.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 21:20

> [...]

> karavaneplyndrende og stolt holocaustende araber-middelalder-profet,
> som har flere mord på samvittigheden end Hitler.

Helt enig, det er hykleri.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-08 21:56

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Helt enig, det er hykleri.

At man ikke kan få opaget læserbreve om så iøjnefaldende et hykleri, finder
jeg interessant.

JP er ikke seriøs mht at afsløre Islam som anti-ytringsfrihed

Ring 35861000 hvis nogen kan rådgive mig mht at få en blog op at stå.