Kendt stalinist begår selvmord
Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-08 12:04

Den på usenet så kendte stalinist Arne Hertzsprung Wilstrup har i dag begået
selvmord, oplyser en repræsentant for den nærmest familie.

"Han har efterladt ef afskedsbrev, hvori han beskriver, at han længe har
gået med en skjult depression" udtaler familierepræsentanten, der
fortsætter: "Depressionen er tilsyneladende udløst af et pludseligt øjeblik
af klarsyn, hvor det for første gang nogen sinde gik op for Arne, at hans
drøm om at opleve proletariatets diktatur var et uopnåeligt luftkastel. Det
gik således op for ham, at han havde levet hele sit liv på en løgn, hvilket
åbenbart var en ubærlig erkendelse for ham". På spørgsmålet om, hvad der
skal ske med Arne Hertzsprung Wilstups afsjælede legeme, oplyser familien,
at man forsøger at donere hans krop til videnskaben. "Et
begravelsesarrangement vil bare være en pinlig forteelse, da vi ikke
forventer, at nogen møder op" udtaler et andet nært familiemedlem, der
slutter: "Vi har fået afvisning fra Panum-institutter, der fortæller, at de
allerede har flere kroppe af hans type opbevaret i formalin. Nu satser vi så
i stedet på at sende hans døde krop til Nordkorea, hvor man tidligere har
udtrykt interesse for at få adgang til den sidst overlevende stalinists
organer".

Det oplyses desuden, at Amager Fælled Skole har aflyst den almindelige
undervisning i dag. Skoleinspektøren udtaler: "Vi har længe ønsket at slippe
af med Overlæreren, men har ikke haft mulighed for at fyre ham. Nu har han
løst problemet selv, og vi har derfor valgt at gøre dagen til en officiel
festdag, hvor alle klasserne mødes til alsang for at fejre begivenheden".

En sædvanligvis velunderrettet kilde i politietaten oplyser, at Arne
Hertzsprung Wilstrup døde af utallige, selvpåførte skud i fødderne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-04-08 13:49

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
> [...]
>nogen sinde gik op for Arne, at hans
>drøm om at opleve proletariatets
>diktatur var et uopnåeligt luftkastel. Det

smagfuldt

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-08 13:52

"Peter Bang (slet 3WFWG)" <peterbang@3WFWGprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12070545170.394943845140954@dtext.news.tele.dk

> smagfuldt

Ja, ikke? Næsten lige så smagfuldt som at poste et indlæg, der foregiver at
berette om indførelsen af dødsstraf i Danmark. Sjovt nok glemte du helt at
kommentere dén tråd.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 14:12

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Bang (slet 3WFWG)" <peterbang@3WFWGprivat.dk> skrev i en
> meddelelse news:12070545170.394943845140954@dtext.news.tele.dk

> Ja, ikke?

Jo, nydelig nekrolog.
Men Peter Bang har desværre endnu ikke fulgt overlærerens eneste gode
eksempel.

Mvh
Martin

Fra : Anglachel

Dato : 01-04-08 15:45

> [...]
> at berette om indførelsen af dødsstraf i Danmark. Sjovt nok glemte du helt

Hvad fanden snakker du om? Uanset Wilstrups lettere outrerede politiske
holdninger, så var hans indlæg dog en fin ironisk kommentar til centrale
poitiske tendenser i dansk politik, mens dit indlæg ikke konstituerede andet
end et perfidt personangreb uden formildende træk.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 16:13

Anglachel wrote:

> [...]
> til centrale poitiske tendenser i dansk politik, mens dit indlæg ikke
> konstituerede andet end et perfidt personangreb uden formildende træk.

At regeringen ønsker at indføre dødsstraf og uden om domstolene - en fin
ironisk kommentar? Så var Jens indlæg et sødt lille indspark til
almindelig opmuntring.

Fra : Anglachel

Dato : 01-04-08 16:36

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> At regeringen ønsker at indføre dødsstraf og uden om domstolene - en fin
> ironisk kommentar? Så var Jens indlæg et sødt lille indspark til
> almindelig opmuntring.

Du kan ikke se forskellen mellem personfikserede angreb, og så en
ironiserende kommentar til en regerings politik?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 16:50

"Anglachel" <rune_[nospam]aagaard@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke se forskellen mellem personfikserede angreb, og så en
> ironiserende kommentar til en regerings politik?

Gaaaaaaab

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 16:51

Anglachel wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke se forskellen mellem personfikserede angreb, og så en
> ironiserende kommentar til en regerings politik?

Jo, men jeg syntes så ikke den var så "fin ironisk", som du syntes. Den
var nærmest idiotisk i sin groteskhed. Desuden er personangreb dagens
orden også fra Wilstrups side.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-04-08 09:00

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> At regeringen ønsker at indføre dødsstraf og uden om domstolene - en fin
> ironisk kommentar?

Nu er jeg godt med på, at du lider af en eller anden form for autisme, som
gør, at du ikke er i stand til at forstå ikke-lineære sandheder.

Således vil jeg tro, at du tit bliver forarget over Simpsons, der - i lighed
med Arne ovenfor - tager sandheden og vrider den, så den lige netop stadig
kan genkendes.

> Så var Jens indlæg et sødt lille indspark til almindelig opmuntring.

Det er en alternativ form for humor, du har.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 09:38

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nu er jeg godt med på, at du lider af en eller anden form for
> autisme, som gør, at du ikke er i stand til at forstå ikke-lineære

Blablabla. Kan du ikke bare komme til sagen din gamle sviner? Og det var
dig der hvinede 'Hørt' til indlægget mod personangreb. Hahahaha.

> Således vil jeg tro, at du tit bliver forarget over Simpsons,

Så tror du fejl igen.

> der - i
> lighed med Arne ovenfor - tager sandheden og vrider den, så den lige
> netop stadig kan genkendes.

Ændrer intet på min sammenligning mellem Jens og Arnes indlæg. Du sidder
bare og rabler uden at have fattet, hvad der tales om.

> Det er en alternativ form for humor, du har.

Hvad ved du om humor - ud over at gøre dig selv til grin?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-04-08 09:51

> Blablabla.

Jeg får næsten lyst til at skrive quod erat demonstrandum.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 10:01

Christian R. Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Jeg får næsten lyst til at skrive quod erat demonstrandum.

Det er godt med dig gamle sviner.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-04-08 08:59

"Anglachel" <rune_[nospam]aagaard@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> poitiske tendenser i dansk politik, mens dit indlæg ikke konstituerede
> andet end et perfidt personangreb uden formildende træk.

Hørt.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-04-08 22:17

> [...]
>t.news.tele.dk

>Ja, ikke? Næsten lige så smagfuldt
>som at poste et indlæg, der foregiver at

Hvad Wilstrup så end måtte skrive eller ikke skrive, så ændrer
det jo intet ved din komplette mangel på både humor og smag.
Tillykke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-08 22:42

"Peter Bang (slet MN1W5)" <peterbang@MN1W5privat.dk> skrev i en
meddelelse news:12070849960.311249753827351@dtext.news.tele.dk

> Hvad Wilstrup så end måtte skrive eller ikke skrive, så ændrer
> det jo intet ved din komplette mangel på både humor og smag.
> Tillykke.

Tak. Jeg tager det som en kompliment, når typer som dig fortæller mig, at
jeg mangler både humor og smag. Smag kan du tørre din
personlighedsforstyrrede røv i, men at jeg overhovedet gider svare dig, når
du skriver dit evindelige vrøvl, burde fortælle dig, at jeg er i besiddelse
af udpræget, humoristisk sans.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 02-04-08 10:17

> [...]
>at jeg overhovedet gider svare dig, når
>du skriver dit evindelige vrøvl,
>burde fortælle dig, at jeg er i besiddelse

Så brug den.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-04-08 00:27

Jens Bruun wrote:
[ingenting]

Som sædvanlig gik Jens Bruun efter manden i stedet for bolden.
Måske Bruun skulle forlade banen ?!

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-04-08 09:02

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> wrote in message
> Jens Bruun wrote:
> [ingenting]
>

> Som sædvanlig gik Jens Bruun efter manden i stedet for bolden.

Det skægge ved det udtryk er, at vi jo alle ved, at de fodboldspillere, der
går efter manden i stedet for bolden, er dem, der har opgivet at vinde
kampen på konventionel vis.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 10:23

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> Det skægge ved det udtryk er, at vi jo alle ved, at de
> fodboldspillere, der går efter manden i stedet for bolden, er dem,
> der har opgivet at vinde kampen på konventionel vis.

Så vi skal faktisk bare afskrive dig nu ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 10:36

N_B_DK wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Så vi skal faktisk bare afskrive dig nu ?

CRLs mangel på selvforståelse har alle dage været himmelråbende.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-04-08 21:07

N_B_DK wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Så vi skal faktisk bare afskrive dig nu ?

.....spurgte personen, der har brugt citatfusk.
Hmm...

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 21:23

> ....spurgte personen, der har brugt citatfusk.
> Hmm...

Det kniber emd at læse ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-04-08 07:48

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Så vi skal faktisk bare afskrive dig nu ?

For min skyld kan du gøre hvad du vil.