Dine børn, de tager også stoffer, og hvem ~
Fra : Patruljen

Dato : 30-03-08 17:12

Optagelserne giver et enestående indblik i, hvordan politiets
arbejdsbetingelser også kan være, og de giver helt ny betydning til
udtrykket "politichikane". Igennem alle tre dele af optagelserne råber
den unge mand af politiet, f.eks.:

Jeg har ikke gjort en fucking skid, mand! Hvad fanden er det for et
land, vi lever i!" - da politiet vil give ham en bøde for at køre uden
kørekort, suppleret med: "Fucking lortepansere!"

"Beskidte mennesker, mand, beskidte mennesker, mand. Med deres
beskidte bøder, mand." - da han senere får udskrevet en bøde for at
køre over for gult. Og videre: "Godt man ikke er sådan en fattig bums,
mand, der bliver politibetjent. Nogen fattige ludere, mand."

"Dine børn, de tager også stoffer, og hvem sælger de stoffer til dem?
Det gør vi, mand! Og vi ødelægger jeres børn, mand, vent og se, mand.."
- da han får udleveret bøden.

http://www.youtube.com/watch?v=m0JCnp6GIaE&feature=related

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 10:30

[...]

Nej, der er ikke meget omløb i toppen.

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-08 06:02

On 31 Mar., 11:29, "Hans Christian Vang" <.> wrote:
> "Dine børn, de tager også stoffer, og hvem sælger de stoffer til dem?
> Det gør vi, mand! Og vi ødelægger jeres børn, mand, vent og se, mand."
> [...]

Jeg ved sgu ikke - :)

He - En lektion i tålmodighed. Han er lidt hidsig - ikke :)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 16:05

Patruljen wrote:

> Jeg ved sgu ikke - :)
>
> He - En lektion i tålmodighed. Han er lidt hidsig - ikke :)

Han kender dem nok

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 16:07

Patruljen wrote:

> Jeg ved sgu ikke - :)
>
> He - En lektion i tålmodighed. Han er lidt hidsig - ikke :)

Forresten: I virkeligheden tror jeg der er en rimelig chance for at de 2
pansere fysisk havde brugt temmeligt hårde midler imod ham - f.eks. da
de skulle visitere ham, men også iøvrigt...

Fra : Jan Erik Hansen

Dato : 31-03-08 17:10

Martin Jørgensen skrev:

> [...]
> pansere fysisk havde brugt temmeligt hårde midler imod ham - f.eks. da
> de skulle visitere ham, men også iøvrigt...

Og ? Politiet har monopol på vold her i landet iht. lovgivningen. Dvs.
nødretsbestemmelserne bøjes næsten altid til politiets fordel.
Generelt mener jeg kun det skal have konsekvenser for politiet hvis den
de anholder ikke dømmes. Så er det en uskyldig de har banket ned, så
skal lovens tunge arm falde hårdt på deres skuldre. Dømmes folk er det i
samfundets interesse at disse er blevet anholdt uanset midlerne der er
blevet brugt dertil!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-03-08 18:37

On Mon, 31 Mar 2008 18:10:27 +0200, Jan Erik Hansen <jeh@gmail.com>
wrote:

>Generelt mener jeg kun det skal have konsekvenser for politiet hvis den
>de anholder ikke dømmes. Så er det en uskyldig de har banket ned, så
>skal lovens tunge arm falde hårdt på deres skuldre.

Det var dog det tåbeligste vrøvl jeg har hørt længe....

Du mener altså at betjenten skal straffes hvis anklagemyndigheden ikke
kan få en person dømt...???

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 23:18

S. A. Thomsen wrote:

> Det var dog det tåbeligste vrøvl jeg har hørt længe....

Jeg er helt enig. Det er fuldstændigt idiotisk og jeg overvejede også at
kommentere det, men nu gjorde du det så først...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-03-08 16:14

On Mon, 31 Mar 2008 17:07:00 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Forresten: I virkeligheden tror jeg der er en rimelig chance for at de 2
>pansere fysisk havde brugt temmeligt hårde midler imod ham - f.eks. da
>de skulle visitere ham, men også iøvrigt...

Øhhhh..... Er videoen ikke fra virkeligheden...???

Videoen viser to professionelle betjente, der ikke lader sig provokere
af et barnligt fjols, som kun er ude på ballade....

Hvis de ville kunne de da sagtens have lagt idioten i håndjern og
slettet videoen på hans mobiltelefon...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 16:41

S. A. Thomsen wrote:

> Øhhhh..... Er videoen ikke fra virkeligheden...???

Jo, åbenbart. Men det troede jeg ikke i starten, da der stod noget om at
det kunne være en sag for "politiets afgangseksamen".

> [...]
> af et barnligt fjols, som kun er ude på ballade....
>
> Hvis de ville kunne de da sagtens have lagt idioten i håndjern og

Det sker helt sikkert også ofte... Du hører jo aldrig om de sager, hvor
det er sket pga. manglende beviser og det ved de jo godt... Det er jo
derfor man ser sager som denne, hvor folk bare virkeligt hader politiet.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-03-08 18:34

On Mon, 31 Mar 2008 17:41:19 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Det sker helt sikkert også ofte...

Hvorfor tror du det...???

>Du hører jo aldrig om de sager, hvor
>det er sket pga. manglende beviser og det ved de jo godt...

Hvordan ved du så at det er sket...???

>Det er jo
>derfor man ser sager som denne, hvor folk bare virkeligt hader politiet.

Sikke dog noget eventyrligt vås...

Hvis jeg så hader kommunister, så er det altså et BEVIS på at de er
onde...??? ))))))

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 23:27

S. A. Thomsen wrote:

> Hvorfor tror du det...???

Det er ikke noget jeg tror. Jeg ved det bare.

> Hvordan ved du så at det er sket...???

Hvordan ved du det ikke er sket, fjols?

> Sikke dog noget eventyrligt vås...

Du er virkeligt et fjols. Fortæl mig lige: Hvordan ved du at sagerne
ikke sker?

> Hvis jeg så hader kommunister, så er det altså et BEVIS på at de er
> onde...??? ))))))

Du er virkeligt et fjols. Du ved ikke engang hvad "et bevis" er. Derfor:
EOD herfra.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 08:36

On Tue, 01 Apr 2008 00:26:47 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Det er ikke noget jeg tror. Jeg ved det bare.

Og det er noget du kan bevise....???

>Hvordan ved du det ikke er sket, fjols?

Det er DIN påstand, så det er DIN bevisbyrde....

>Du er virkeligt et fjols. Fortæl mig lige: Hvordan ved du at sagerne
>ikke sker?

Det er sgu da DIG der er et fjols... DU kommer med en udokumenteret
påstand, som grundlag for flere udokumenterede påstande...

Flot... )))))))

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 08:43

S. A. Thomsen wrote:

> [...]
>
> Det er sgu da DIG der er et fjols... DU kommer med en udokumenteret
> påstand, som grundlag for flere udokumenterede påstande...

Lidt ærgerligt han ikke fortsatte selvudleveringen; men det blev
alligevel en flot finale. :)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-04-08 18:07

Henrik Svendsen wrote:
> [...]
-snip-

Især talen med kommunister... Virkeligt flot tale... Jeg vil stadigvæk
påstå at der er mindst 1 idiot i denne tråd der ikke ved hvad "et bevis"
er og han hedder Thomsen til efternavn. Måske er der endda flere.

> Lidt ærgerligt han ikke fortsatte selvudleveringen; men det blev
> alligevel en flot finale. :)

Dem der har forstand på tingene ved noget som mange idioter på usenet
ikke ved. Sådan er det. Det er ikke "mærkeligt" på nogen måde...
Fænomenet findes i mange andre grupper end i dk.politik, nemlig at
uddannede og bedre-vidende personer fremsætter synspunkter som er helt i
tråd med virkeligheden, hvilket de uvidende slet ikke forstår. Og de vil
aldrig forstå det, fordi det ville en helt exceptionel tilgang at
overbevise dem og kræve en forfærdeligt masse pædagogisk sans, hvilket
næsten kræves i umenneskelig grad.

Derudover kan jeg se idioter i denne tråd som ikke kan finde ud af at
tage stilling til de 2 påstande der er. Ingen af dem er bevist, og hvis
den ene er bevist, kan den anden udelukkes. Ingen af de 2 idioter har
tilsyneladende forstået at der findes andre end dem selv, som ved meget
mere om visse ting - kendskab opnået gennem et tættere studie end de 2
fjolser nogensinde vil bruge tid på, i relation til politiet.

Derfor: EOD for dit vedkommende, ligesom med Thomsen. Jeg har med
sikkerhed ikke flere kommentarer til tråden her, fordi så nærmer vi os
noget som jeg ikke gider at bruge tid på (der er vi vist allerede nu kan
jeg se).

Fra : N/A

Dato : 31-03-08 16:05