Ægteskabelig idyl blandt de fremmede
Fra : Malene P

Dato : 30-03-08 06:25

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 08:20

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef2548$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080317/AAS/708317364
>
> Malene P

"De er fra mellemøsten"

Mon ikke alle menneskerettighedskæmpere skulle rette blikket mod folk
fra mellemøsten, og muhamedanere især, i stedet for at bliev ved at
bruge tid på at påstå at folkedanskere er racistiske.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-03-08 09:26

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Mon ikke alle menneskerettighedskæmpere skulle rette blikket
> mod folk fra mellemøsten, og muhamedanere især, i stedet for
> at bliev ved at bruge tid på at påstå at folkedanskere er
> racistiske.

Hvem folkedanskerne er ved jeg ikke - men at du er racist er
der vist ingen tvivl om.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 09:34

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Hvem folkedanskerne er ved jeg ikke - men at du er racist er der vist
> ingen tvivl om.

Muahmedanere er IKKE en race!

Fra : Wilstrup

Dato : 30-03-08 09:39

> Muahmedanere er IKKE en race!

Der findes ingen muhamedanere - så nej, de er ikke en race -
man kan ikke udtale sig om en race der ikke eksisterer.
Du omtaler også nogle folkedanskere der heller ikke
eksisterer - der er ikke sådan noget som "folkedanskere" - det
er et forvrøvlet udtryk, akkurat som alle dine indlæg er det.

Men du er racist - det ved alle.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 09:47

> [...]
> Du omtaler også nogle folkedanskere der heller ikke eksisterer - der
> er ikke sådan noget som "folkedanskere" - det er et forvrøvlet udtryk,

Forklar venligst hvad du mener -definer:
- "racist" !
- "alle" !

Fra : Wilstrup

Dato : 30-03-08 10:12

> Forklar venligst hvad du mener -definer:
> - "racist" !
> - "alle" !

Racist er en som dig - alle er alle der ikke deler dine
synspunkter.

At du ikke aner hvad du selv skriver, er dit eget problem.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 10:37

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Racist er en som dig - alle er alle der ikke deler dine synspunkter.

Er jeg så den eneste racist ?

> At du ikke aner hvad du selv skriver, er dit eget problem.

At du ikke fatter hvad der blir skrevet er dit dilemma.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-03-08 10:50

On Sun, 30 Mar 2008 11:11:51 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Racist er en som dig

Imponerende dataljeret definition..... ))))

>At du ikke aner hvad du selv skriver, er dit eget problem.

DU har vist større problemer på det område....

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 17:48

S. A. Thomsen wrote:

> Imponerende dataljeret definition..... ))))

Ja, Wilstrup er altid god for en præmietåbelig bemærkning :)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 11:14

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Men du er racist - det ved alle.

Ligesom alle ved du er en idiot.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Rea721

Dato : 30-03-08 15:17

> Ligesom alle ved du er en idiot.

Og dog.....det er faktisk synd for idioterne at lave den sammenligning, de
kan i det mindste ikke gøre for det.

Wilstrup opføre sig sådan med fuldt overlæg.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 31-03-08 06:45

On Sun, 30 Mar 2008 10:38:58 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Der findes ingen muhamedanere

AHW er rablende gal

der er rigeligt med muhamedanere ca. 1,5 MIA er der af disse galninge

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ivannof

Dato : 30-03-08 11:20

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Muahmedanere er IKKE en race!

Beklager Peter. Ordet racist er efterhånden blevet omdøbt til at betyde så
mange flere ting end at være racehader.

Dansk Sprognævn fastslår, at racist i dag ikke blot bruges om en racehader,
dvs. en person, der tror på visse racers overlegenhed. Racist, racistisk og
racisme bruges også mere upræcist om en person, der demonstrerer ringeagt
over for andre grupper af mennesker.

Så nu ved vi faktisk ikke hvad man skal kalde en person som udtrykker
ringeagt overfor en race af mennesker.

Med ovenstående definition kan man stort set være racist hvis man nærer had
og mistro til medlemmer af Brøndby F.C.

Hilsen Ivan

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-03-08 13:08

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> >>
> Hvem folkedanskerne er ved jeg ikke -

>men at du er racist er der vist ingen tvivl om.

Jae Wilstrup nogen hader andre pga hudfarve medens andre hader hinanden pga
ideologisk/politisk overbevisning. Du er selv med på galejen hvis spørger.