Muslimer ønsker at tale med én tunge
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 18:44

Ifølge Nyhederne på DR1 ønsker en ny, "moderat" islamisk forening i Danmark
(hvor kvinderne sad på den ene side og mændene på den anden), at man for
fremtiden skal henvende sig ét sted, når man ønsker en muslimsk kommentar
til dette eller hint.

Skal det forstås derhen, at vi andre nu endelig må betragte muslimer som en
usædvanlig homogen masse med enslydende holdninger, eller er der endnu
engang tale om et enkeltstående tilfælde, hvor vi ikke skal tillægge denne
forenings udtalelser nogen værdi?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 29-03-08 18:44

> [...]
> engang tale om et enkeltstående tilfælde, hvor vi ikke skal tillægge denne

Jeg hørte en af terrorister stå og sige at man skulle lade være med at
provokere. Jeg hørte også at kritikken gik på at sætte lighedstegn mellem
terror og islam. Hvad er problemet? Biblen siger vi ikke må lyve, altså
fortæller vi blot sandheden om islam, og det er altså et problem. Sandheden
ved vi også islam har det det svært med.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 18:55

Ja, de lyder søreme moderate. Jeg køber ikke myten om moderate muslimer
længere. Enten er du del af islam eller også er du et frit menneske - der
eksisterer ingen mellemvej. Hvis islam var moderniseret en smule, så var det
noget andet, men det kan den aldrig blive - det ville gå imod alt hvad den
lede bog står for.

Ja, tydeligvis.

> [...]
> fortæller vi blot sandheden om islam, og det er altså et problem.
> Sandheden ved vi også islam har det det svært med.

Vi skal lade være med at provokere... Det håber jeg ved gud ikke at vi gør.
Det ville da være den største falliterklæring nogensinde, at bare lade sig
bolle i røven af den bunke midaldermennesker...

Fra : Egon Stich

Dato : 31-03-08 11:01

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse news:47ee8235$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Vi skal lade være med at provokere... Det håber jeg ved gud ikke at vi gør.
> Det ville da være den største falliterklæring nogensinde, at bare lade sig
> bolle i røven af den bunke midaldermennesker...

Denneher film, Fitna, blev jo sencureret bort fra hjemmesiden, på grund af muhammedanske trusler.
Så vidt jeg da er orienteret.
Da det skete, havde jeg da forventet, at opleve en fyldig gennemgang af dette forhold på TV.
Men forgæves.
Der blev IKKE mælet et ord om denne skandaløse underkastelse..!!

Falliterklæring?
Sandelig.

Egon

Fra : /Peter

Dato : 29-03-08 18:53

> [...]
> der endnu engang tale om et enkeltstående tilfælde, hvor vi ikke skal
> tillægge denne forenings udtalelser nogen værdi?

Igen er det et forsøg på at fastholde den facistiske organisering af
islam;
en forening af "moderate" der skal stå for "religiøse" udttalelser på
alle
"moderate" muhamedaneres vegne!

Hvem skal vi så spørge når det gælder de volds- og terrorhandlinger
der begås dagligt, af ganske almindelige muhamedanere
-i den pædofile landevejsrøvers navn?