Til Norge med dem
Fra : Maz Spork

Dato : 29-03-08 06:08

Størstedelen af kriminelle i DK har en IK under gennemsnittet. Derfor
er løsningen at udvise alle med en IK under 115 til fx Norge, hvor der
er masser af plads.

Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Fra : hanzen

Dato : 29-03-08 13:13

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Farvel og god tur.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 13:17

> [...]

> Størstedelen af kriminelle i DK har en IK under gennemsnittet. Derfor
> er løsningen at udvise alle med en IK under 115 til fx Norge, hvor der

Genial idé. Nu er gennemsnittet godt nok lavere end de 115, og du bor
angiveligt allerede i udlandet, men lad nu det ligge. Hvis vi eksporterer
alle med en IK under 115 til Norge, og samtidig beholder alle dem med en IK
under 80, kan vi samtidig øge det norske IK-gennemsnit væsentligt.

> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Desværre ikke endnu, men det skal nok komme.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Maz Spork

Dato : 29-03-08 06:31

On Mar 29, 1:16 pm, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> alle med en IK under 115 til Norge, og samtidig beholder alle dem med en IK
> under 80, kan vi samtidig øge det norske IK-gennemsnit væsentligt.

Ved du, hvad "angiveligt" betyder?

Fra : jan Erik Hansen

Dato : 29-03-08 13:49

Maz Spork skrev:

> Ved du, hvad "angiveligt" betyder?
Nogen der med sikkerhed ved om IK test er valide ? I dag oppererer man
med flere slags intelligens. Endvidere er mange voldspsykopater faktisk
rimeligt intelligente. Så det er ikke altid intelligensen der er problemet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-08 13:53

"jan Erik Hansen" <jeh@gmail.com> skrev i meddelelsen

> I dag oppererer man med flere slags intelligens.

Det er kun de røde der gør det - og de er sindssyge.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-08 16:38

> "jan Erik Hansen" <jeh@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er kun de røde der gør det - og de er sindssyge.

Ja - rumlig intelligens for gymnaster er ikke interessant

Kvinders sociale intelligens er interessant og læres ofte af
mandepolitikere

Teknologisk og krigs intelligens er vigtig og overlapper skakslpillets
tænken mange træk frem

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-08 17:57

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mandepolitikere
>
> Teknologisk og krigs intelligens er vigtig og overlapper skakslpillets

Today, there are two major schools of thought on the nature of intelligence.
The first, supported by such psychologists as Eysenck, Galton, Jensen, and
Spearman,
(og i DK Peter Lund Madsen og den ikonoklastede Harald Nyborg)
believe that all intelligence comes from one general factor, known as g. The
proponents of the other school of thought include Gardner, Sternberg, and
Thurstone.

Gardner er en rød idiot der mener at evne til langspyt etc er en form for
intelligens - for dermed kan han redde sin fantasi om at "alle er lige" de
bruger bare deres "intelligens" forskelligt. - Marxisme når den er værst -
og det er den hele tiden.

Mvh
Martin

Fra : Maz Spork

Dato : 29-03-08 06:41

On Mar 29, 1:13 pm, "hanzen" <han...@mailmeej.dk> wrote:
> [...]
> er masser af plads.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Endnu bedre: Vi hælder ALLE ud. Så er der ikke flere problemer.

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 13:49

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-03-08 13:49

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Størstedelen af kriminelle i DK har en IK under gennemsnittet. >Derfor
>er løsningen at udvise alle med en IK under 115 til fx Norge, >hvor der
>er masser af plads.

Dine små provo indlæg er rigtig sjove !
Bliv endelig ved .
Din egen IQ er sikkert over gennemsnittet , men du er stadig en nar !.
Sjovt ikke.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kriminalbetjenten

Dato : 29-03-08 14:10

On Sat, 29 Mar 2008 05:07:39 -0700 (PDT), Maz Spork wrote:

> [...]
> er masser af plads.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Ud skal de, men sgu da ikke til Norge. Vi kan ligeså godt udnytte
arbejdskraften ved at sende dem i øde arbejdslejre på Grønland hvor de kan
udvinde jordens råstoffer og staten kan tjene penge på dem. Ligesom
Ruslands Sibiriske arbejdslejre.

Kriminelle perkere, Sigøjnere og andet misavl skal straks ved kriminelle
handlinger sendes til den Grønlandske arbejdslejer. Ved
førstegangskriminalitet skal opholdet bare være kortvarigt men resolut -
altså transporten af skidtet skal ske straks fra politistationen til
dommervagten og videre på færge til Grønland.

Den lede form for perkerkriminalitet som bandemord og halalslagtning af
mennesker skal straffes med livsvarig arbejdslejerophold.

Så lærer de det - de satans perkere

Fra : Jan Erik Hansen

Dato : 29-03-08 16:16

Kriminalbetjenten skrev:

> [...]
>
> Den lede form for perkerkriminalitet som bandemord og halalslagtning af
> mennesker skal straffes med livsvarig arbejdslejerophold.

Egentlig vel helt iorden at vi flytter alle vores fængsler og sikrede
institutioner til Østgrønland ? Det er en del af landet så FN kan ikke
brokke sig. Østgrønland beboes ikke af grønlændere generelt og kommer vi
langt nok nordpå er det kun Sirius patruljen der kommer der... dvs.
Dansk territorie dermed OK at flytte institutioner derop. De stikker jo
ikke sådan af i 50 graders frost og snestorm med chill effekt på -100
grader :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-08 14:58

Maz Spork wrote:
> [...]
> er masser af plads.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Skriver du allerede fra Norge? Med i indledende deportation?

/F

Fra : Maz Spork

Dato : 29-03-08 10:10

On Mar 29, 1:49 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Dine små provo indlæg er rigtig sjove !
> Bliv endelig ved .
> Din egen IQ er sikkert over gennemsnittet , men du er stadig en nar !.
> Sjovt ikke.

Jeg har de rigtige meninger. Det er der desværre intet at gøre ved.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 12:44

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> Jeg har de rigtige meninger. Det er der desværre intet at gøre ved.

Og klar til indlæggelse og medicinering.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Maz Spork

Dato : 29-03-08 10:20

On Mar 29, 4:16 pm, Jan Erik Hansen <j...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Dansk territorie dermed OK at flytte institutioner derop. De stikker jo
> ikke sådan af i 50 graders frost og snestorm med chill effekt på -100

Nej, nej - det ender som Australien, som briterne burde være flyttet
til i stedet for at overlade et helt kontinent til forbrydere. I
tænker jer jo ikke om.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-08 19:01

> [...]
> Størstedelen af kriminelle i DK har en IK under gennemsnittet. Derfor
> er løsningen at udvise alle med en IK under 115 til fx Norge, hvor der

Så må du hilse i Norge, regner da med du rejser af egen fri vijle, ikke ?

Fra : Trond Svendsen

Dato : 29-03-08 19:42

> [...]

>er masser af plads.

>Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Glimrende.
Da vil den gjennomsnittlige IQ øke både i Danmark og Norge.

--
Trond

Fra : Mashed Potato

Dato : 29-03-08 20:21

Maz Spork wrote:
> [...]
> er masser af plads.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark.

Du er en fucking fladpandet lavintelligent idiot, skål og god week end din
nar :(

Du er hermed udvist til idiotland!