Fitna download (Islam film)
Fra : Fan of Geert Wilders

Dato : 29-03-08 11:55

Kære Geert Wilders
Tusind tak for at du har samlet en masse TV klip og koran citater som
enkelt viser hvilke lortemennesker muslimerne og perkerne er. Jeg vidste
ikke at det var så slemt at der nu er 54.000.000 muslimer i EU. Det må
stoppe og ophøre.

Personligt vil jeg ikke have dette perkerlort i mit land. Vi må beskytte
Europa mod yderligere Islamisering og påbegynde en udrensning inden de
fordærver det hele.

"Fitna" filmen bliver fjernet fra de fleste websider men den kan downloades
uden problemer via bittorrent P2P filesharing. Find torrents her:

http://torrentscoop.com/results.php?cx=004204163392280045974%3A6_k16oycl5e&cof=FORID%3A10&q=fitna&sa=Search!#1039

Der er masser af versioner ude nu og de kan ikke censureres af perkerne

Brug også "PeerGuardian2" til at blokere for sabotageforsøg.

Spred "Fitna" til så mange af dine venner som muligt.

Fra : Ole

Dato : 29-03-08 15:19

Fan of Geert Wilders wrote:
> [...]
>
> Brug også "PeerGuardian2" til at blokere for sabotageforsøg.
>
> Spred "Fitna" til så mange af dine venner som muligt.

30 MB, det må være en skod kvalitet.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 29-03-08 15:30

Ole wrote:

> 30 MB, det må være en skod kvalitet.
>
> Ole Mogensen

Jep

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Jim

Dato : 29-03-08 19:39

"Fan of Geert Wilders" <spam@muhams.cloak> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Brug også "PeerGuardian2" til at blokere for sabotageforsøg.
>
> Spred "Fitna" til så mange af dine venner som muligt.

http://www.adrive.com/public/view/58d79160e20ada38665aa42d1a558fcf12c6b0c3c11228e29f3dcf69d268a3de.html

Her er en bedre version med danske undertekster.

Fra : Ole

Dato : 30-03-08 20:16

Jim wrote:
> "Fan of Geert Wilders" <spam@muhams.cloak> skrev i en meddelelse

> http://www.adrive.com/public/view/58d79160e20ada38665aa42d1a558fcf12c6b0c3c11228e29f3dcf69d268a3de.html
>
> Her er en bedre version med danske undertekster.

Skod kvalitet, stadig rippet fra samme site.

Hvor pokker kan man få den originale ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/