larm
Fra : Lampen

Dato : 19-07-01 19:00

min pc larmer!
det lyder som om det er processoren;
ikke lige når jeg tænder den, men lidt efter,
man kan høre når prcessoren arbejder, så
forandrer lyden sig (en irriterende uren tone).
Hvad i alverden kan det være???

Intel celeron 300 Overcl. til 450
bh6 bundkort

Hjælp!

Fra : JKADK

Dato : 19-07-01 19:21

In article <3b571fa2$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, lampen68
@hotmail.com says...
> [...]
> ikke lige når jeg tænder den, men lidt efter,
> man kan høre når prcessoren arbejder, så
> forandrer lyden sig (en irriterende uren tone).

Det er med sikkerhed ikke din processor ..

Åben computeren og led efter lyden .. det er enten blæseren på
processoren .. blæseren i kabinettet / strømforsyningen eller dine
harddiske .. endeligt kunne det være en blæser på dit rafikkort hvis
denne er udstyret med en sådan.

MVH

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-07-01 08:55

Du kunne jo montere en mere støgsvag blæser på både CPU og PSU. Tjek
studiedata.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-07-01 08:55

Tjek evt. også webconsult.dk for støjguide.

Fra : Deaster

Dato : 23-07-01 11:14

> [...]
> ikke lige når jeg tænder den, men lidt efter,
> man kan høre når prcessoren arbejder, så
> forandrer lyden sig (en irriterende uren tone).

Damn du har gode ører når du kan høre processoren arbejde, har du overvejet
at søge arbejde hos Echelon ?

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them