FWA noget nyt???
Fra : danni plougmann

Dato : 19-07-01 18:47

jeg synes ikke rigtig man høre mere om FWA for tiden
nogen der har nogle nyheder
seneste jeg har set er prislisten og at private vil kunne få FWA til august.

Mvh
danni

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 20-07-01 00:01

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> wrote:

> jeg synes ikke rigtig man høre mere om FWA for tiden
> nogen der har nogle nyheder
> seneste jeg har set er prislisten og at private vil kunne få FWA til
august.

Jeg har ikke set nyt.
Men kald lige på mig, når de fjerner datamængte grænsen per måned. :)

Fra : NADali

Dato : 27-07-01 12:28

Korrekt at vi ikke har hørt så meget fra Sonofons side, men heldigvis er
de ikke de eneste
der udbyder dataforbindelser via FWA.

Prøv at kigge på interspace's hjemmeside (www.interspace.dk).

Fra siden (virker som reklame, men sådan er cut/paste jo :)

Din total leverandør af PC, Netværk og Internet.
--------
Seneste nyt:
InterSpace sætter FWA Internet i Produktion d. 1. Juli
Se Brochuren

Jeg har også hørt at Tiscali har noget kørende, men ved ikke hvor langt
de er nået.

Nadali

http://www.kandu.dk/

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 20-07-01 19:08

Det bliver vel også spændende at finde ud af hvad oprettelse koster, jeg kan
dårligt forstille mig at det udstyr der skal til, for FWA kan benyttes
koster under 1000kr, og så er vi vist der hvor det kan være lige meget, om
man kan få FWA eller ej.

Men det er kun et gæt, det kan nemt være mange flere kr. som skal betales
for udstyret.

Hygsom
Leo

Fra : Gerner

Dato : 20-07-01 20:06

On Fri, 20 Jul 2001 20:07:38 +0200, in dk.edb.internet.udbydere, "Leo
Vaeversted" <leo@venlig.dk>:

> [...]
>man kan få FWA eller ej.
>
>Men det er kun et gæt, det kan nemt være mange flere kr. som skal betales

Mon ikke private kan leje/låne udstyret.
FWA er så vidt jeg ved ingen stor konkurrant til webspeed 2 og adsl 2Mb.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-07-01 20:34

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårligt forstille mig at det udstyr der skal til, for FWA kan benyttes
> koster under 1000kr, og så er vi vist der hvor det kan være lige meget, om

Udstyret er i samme prisleje som ADSL-udstyr (der forøvrigt også koster
væsentligt mere end 1000 kroner)

--
Martin Højriis Kristensen