Alle de gode viljer
Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-08 17:38

Jeg ved, at nogle af denne gruppes skribenter angiveligt sætter en ære i
ikke at læse Ekstra Bladet, men prøv nu alligevel at overvinde frygten og
læs denne leder:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article987288.ece

Nuanceret og tankevækkende, og så siges der en hel del mellem linierne, der
tilsyneladende ikke tåler at blive skrevet direkte - ikke engang i EB.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 24-03-08 17:57

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Nuanceret og tankevækkende, og så siges der en hel del mellem
> linierne, der tilsyneladende ikke tåler at blive skrevet direkte -
> ikke engang i EB.

Øhh?

Min umiddelbare opfattelse af den leder, er at det er spild af tid at
læse den. Gider du fortælle hvad du har læst mellem linierne, for *på*
linierne kan jeg ikke finde noget, der ikke også kunne stå i "Den
store bog med 1000 floskler ingen kan være uenig i".

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Bæ9

Dato : 24-03-08 22:05

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> der tilsyneladende ikke tåler at blive skrevet direkte - ikke engang i EB.

Hold da op for nogle lange sætninger for en EB-læser...... Og nogle af
ordene er endda på mere end 5 bogstaver.

Gu ve om EB er begyndt at satse på middelklassen?

Fra : Sten Schou

Dato : 24-03-08 22:49

"Bæ9" <du.er.d@for.dum> skrev i meddelelsen

> Hold da op for nogle lange sætninger for en EB-læser...... Og nogle af
> ordene er endda på mere end 5 bogstaver.

Ergo har du altså hverken læst eller forstået.......

Hilsen Sten
--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.

Fra : Bæ9

Dato : 24-03-08 23:09

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen

> Ergo har du altså hverken læst eller forstået.......
>
> Hilsen Sten

"Ergo" - uhadada - hvad skal det dog ikke ende med.......

Fra : Sten Schou

Dato : 24-03-08 23:32

> "Ergo" - uhadada - hvad skal det dog ikke ende med.......

Lader til du har mandolinfeber?

Hilsen Sten

Fra : Bæ9

Dato : 24-03-08 23:09