Kirker i Qatar
Fra : Abu nader

Dato : 23-03-08 00:33

Det er her i gruppen blevet påpeget at kristne ikke må bygge kirker på den
arabiske halvø og i særdeleshed Saudiarabien. Men jeg kan afsløre at kristne
nu også må anlægge deres kirker her i Qatar. Men må muslimer så også bygge
moskeer i danmark, ja selv kirkegårde kan i ikke unde os. Hvem er mest
gæstfrie det er vi.

Fra : John

Dato : 23-03-08 01:19

"Abu nader" <okay@gh.dk> skrev i en meddelelse news:fs44vl$4e5$1@aioe.org...

> Det er her i gruppen blevet påpeget at kristne ikke må bygge kirker på den
> arabiske halvø og i særdeleshed Saudiarabien. Men jeg kan afsløre at
> kristne nu også må anlægge deres kirker her i Qatar.

Skønt! Vi kommer med det samme!

> Men må muslimer så også bygge moskeer i danmark

Tjah, der findes da moskeer i DK:
http://www.teo.au.dk/cms/pluralismeprojektet/islamdk1

> ja selv kirkegårde kan i ikke unde os

Jamen, der findes da åbenbart muslimske kirkegårde i DK:
http://www.google.com/search?q=muslimske+kirkeg%C3%A5rde+danmark

> Hvem er mest gæstfrie det er vi.

Absolut. Ingen tvivl om det, men hvorfor lyver muslimer?

Er det taqiyya?

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-03-08 01:29

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.google.com/search?q=muslimske+kirkeg%C3%A5rde+danmark

> Absolut. Ingen tvivl om det, men hvorfor lyver muslimer?

Abu Nader er det ikke Peder Pædo?

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-03-08 01:30

Martin Larsen kom med denne ide:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Abu Nader er det ikke Peder Pædo?

Jo.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 01:36

ævl - der er både givet tilladelse til at bygge moskeer og at anlægge
specielle gravpladser til de muhamedanere der føler sig for gode til at
ligge i de samme kommunale kirkegårde som resten af befolkningen - der
eksisterer ikke nogen særlige gravpladser kun for kristne.

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-03-08 08:19

On Sun, 23 Mar 2008 00:33:07 +0100, "Abu nader" <okay@gh.dk> wrote:

> [...]
>nu også må anlægge deres kirker her i Qatar. Men må muslimer så også bygge
>moskeer i danmark, ja selv kirkegårde kan i ikke unde os. Hvem er mest

Byg alt det du vil men betal selv for det!

Fra : @

Dato : 23-03-08 10:04

On Sun, 23 Mar 2008 00:33:07 +0100, "Abu nader" <okay@gh.dk> wrote:

>Det er her i gruppen blevet påpeget at kristne ikke må bygge kirker på den
>arabiske halvø og i særdeleshed Saudiarabien.

i det land må man end ikke færdes offentligt med en bibel

>Men jeg kan afsløre at kristne
>nu også må anlægge deres kirker her i Qatar.

og hvad så?

skulle det være noget særligt

mener du virkelig at blot fordi muhamedanerne for mange år siden med
vold mord og undertrykkelse har taget det der i dag kaldes Qatar
så skulle dette betyde at det er de muhamedanere der i sin tid stjal
landet der skal have lov til at udstikke reglerne

> Men må muslimer så også bygge
>moskeer i danmark,

hvis de selv vil betale for det er der AFAIK ikke nogen problemer

husk lige i den forbindelse på at medlemmer af anerkendte religioner
har skattefradrag i forbindelse med deres religion,

modsat medlemmer af den danske folkekirke som i stedet beskattes

<<<<<
http://www.religion.dk/artikel/248459:Islam--Islam-i-Danmark
Der findes over 50 moskeer i Danmark,
<<<<<

>ja selv kirkegårde kan i ikke unde os.

kirkegårde -> og muhamedanere

nu vrøvler du vist

mon ikke du mener muhamedanske begravelsespladser

en sådan har eksisteret i flere år

<<<<<<
http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-4940113.html
22-09-06

Dansk Islamisk Begravelsesfond indvie­de i dag den første muslimske
begravel­sesplads i Danmark i Brøndby
<<<<

> Hvem er mest
>gæstfrie det er vi.

at lade muhamedanere går frit omkring blandt civilicerede fredelige
mennesker er IKKE gæstfrihed det er den rene og skære tåbelighed
og i sidste ende er det selvmord

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-08 10:47

"Abu nader" <okay@gh.dk> wrote in message news:fs44vl$4e5$1@aioe.org
> Men
> må muslimer så også bygge moskeer i danmark, ja selv kirkegårde kan i
> ikke unde os. Hvem er mest gæstfrie det er vi.

LOL gæstfrie ? jamen så rejs endelig til mellemøsten, jeg vil ikke savne
dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-03-08 12:13

"Abu nader" <okay@gh.dk> skrev i meddelelsen news:fs44vl$4e5$1@aioe.org...
> [...]
> kristne nu også må anlægge deres kirker her i Qatar. Men må muslimer så
> også bygge moskeer i danmark, ja selv kirkegårde kan i ikke unde os. Hvem
Historien om muslimernes påståede mangel på begravelsespladser i Danmark har
nu efterhånden undret mig i mange år.

RIGTIG mange kirkegårde i Danmark har en særskilt afdeling hvor jorden (som
mannormalt gør i Danmark) er indviet af en præst fra folkekirken. Disse
afdelinger stilles til rådighed for muslimer.

Der er altså masser af begravelsespladser. Oven i købet tillader man
muslimerne at bruge disse gravpladser som "midlertidige opbevaringspladser
indtil familerne har råd til at sende de jordiske rester til hjemlandet.

Peter

Fra : Jim

Dato : 23-03-08 12:40

> [...]
> kristne nu også må anlægge deres kirker her i Qatar. Men må muslimer så
> også bygge moskeer i danmark, ja selv kirkegårde kan i ikke unde os. Hvem
Der er da masser af muhamedanske kirkegårde i Danmark.
De kaldes lossepladser.