Vista home kan ikke huske kode til printer~
Fra : Marianne Hermansen

Dato : 07-06-08 20:57

Hvad skal/kan jeg gøre for at vista home kan huske bruger og kode.
Hver gang jeg starter min bærebar pc-er og vil printe ud. vil den ikke før
jer har være på min server med navn og kode "win 2003 server" har også
prøvet at klikke flueben i husk kode i den boks der kommer frem.
Det er kun den med vista home det er galt med.
nogle forslag
tak på forhånd

Herman

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 10-06-08 06:13

"Marianne Hermansen" <migh\\\@\\\.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet at klikke flueben i husk kode i den boks der kommer frem.
> Det er kun den med vista home det er galt med.

Jeg har lige haft samme problem på min Vista Ultimate. Gå ind i
kontrolpanel/brugerindstillinger. Henne til venstre skal der være en
"vedligehold adgangskoder" eller lign (jeg sidder på XP lige nu så jeg kan
ikke huske den præcise tekst). Tryk nu på tilføj, tast \\ip_til_printer
eller \\computer_hvor_printer er installeret og indtast nu
brugernavn/password. Så er den med i listen - og du kan herefter
printe/tilknytte shares som du har lyst

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven