Problemer med www.baadforsikring.dk
Fra : Kim Gomez

Dato : 05-06-08 19:57

Er der andre her i NG, der har haft problemer med www.baadforsikring.dk
www.bootsversicherungen.com ????????

Jeg skrev til dem for, at få en forsikring på vores båd....efter at have
givet dem alle de data de ønskede som længe, bredde, alder, type, motor og
lignende, fik jeg den 15. maj et tilbud fra dem.

Dette tilbud takkede jeg ja til allerede dagen efter og siden har jeg
kontaktet dem mindst 8 - 10 gange, men får bare en eller anden undskyldning
hver gang, hvilket i mine ører er helt hen i skoven, hvis man vil drive
forretning.

Er der andre her, der har oplevet tilsvarende med dem???

mvh

Kim

Fra : sailor99

Dato : 05-06-08 21:28

"Kim Gomez" <gomez@english-bulldogs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil drive forretning.
>
> Er der andre her, der har oplevet tilsvarende med dem???

Jeg ville skynde mig at finde et andet selskab!
Mvh
Georg