Samtalevarighed N73
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-06-08 19:02

Hej,

Jeg har lovet at undersøge om det ikke er muligt at få vist en minuttæller
der viser samtalevarighed under samtalen på en N73 - synes ikke umiddelbart
jeg kan finde meget info om dette - findes funktionen ikke på denne telefon,
eller hvor skal man lede?

På forhånd tak

--
Michael

Fra : Max

Dato : 06-06-08 20:42

Hej Michael

> synes ikke umiddelbart jeg kan finde meget info om dette - findes
> funktionen ikke på denne telefon, eller hvor skal man lede?

Hvis funktionen ikke findes, ja så kan du nok finde et stykke
software du kan installere på telefonen så den kan.

--
Mvh Max

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-06-08 12:49

> Hvis funktionen ikke findes, ja så kan du nok finde et stykke
> software du kan installere på telefonen så den kan.

Det er netop det jeg ikke kan, det eksisterer givetvis, men jeg har
efterhånden næsten opgivet at finde det på egen hånd, og håbede derfor at
nogen her i gruppen tidligere har gjort tricket og vil hjælpe mig til at
efterligne det...

--
Michael

Fra : Max

Dato : 08-06-08 15:51

Hej Michael

> [...]
> efterhånden næsten opgivet at finde det på egen hånd, og håbede
> derfor at nogen her i gruppen tidligere har gjort tricket og vil

I Værktøjer, under Opkaldsindstillinger findes der en mulighed for
at slå denne funktion til:

Oversigt efter opkald - aktivér denne indstilling, hvis
enheden kortvarigt skal vise den omtrentlige varighed
af det seneste opkald.

Ps: side 108 i manualen.

Men at vise en egentlig tæller under samtalen ser ud til at være
en opgave for et stykke software, så opgaven er nok at finde
dette stykke software..

--
Mvh Max