Nokia 6300
Fra : Ralph Køster

Dato : 06-06-08 14:13

Af alle de telefoner jeg har haft, så er Nokia 6300 den med den bedste
højttaler.
Hvorfor har denne telefon så god lyd i højttaleren når alle andre telefoners
højttalere "stinker"?

Den højttaler jeg mener er den når telefonen spiller musik uden headset.

Alle de modeller der hedder Walkman, ME editon og hvad ved jeg, hvorfor har
de så tarvelig en lyd??
Havde en N73 men kun i 3 dage. Nu har jeg K850i men det er af andre grunde,
for den er heller ikke god i højttaleren.

Nogen der har et fornuftigt svar på dette??

Ralph.