MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro => Vista
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 23:07

Hej.

Jeg overvejer at anskaffe mig en ny PC.

Jeg har hidtil haft Windows XP Pro, da jeg har haft brug for bl.a. IIS til
at køre hjemmesideudvikling osv. og derfor ikke kunne nøjes med en Home
udgave.

Hvis jeg anskaffer mig en ny PC og dette evt. bliver med Vista, hvilken
version svarer så til en XP Pro

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-06-08 02:41

Ultimate.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 15:27

"Michael Sørensen" <.> wrote in message
> [...]
> udgave.
>
> Hvis jeg anskaffer mig en ny PC og dette evt. bliver med Vista, hvilken
Home Premium har IIS.

Fra : KeNzO

Dato : 06-06-08 17:15

> Home Premium har IIS.

Hvad er IIS ???

Fra : Carl Drud

Dato : 06-06-08 17:17

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Information_Services

--
Carl

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-06-08 17:09

Michael Sørensen wrote:
> hvilken version svarer så til en XP Pro

Vista Home Basic erstatter XP Home
Vista Home Premium erstatter XP MCE
Vista Buisiness erstatter XP Pro
Vista Ultimate erstatter alle XP versioner

Men hvis du kører ældre programmer eller har ældre hardware, så kan du
rende ind i problemer med at få Vista til at køre ordentligt - det var
grunden til at jeg skiftede tilbage til XP efter en måneds tid med
Vista......

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 06-06-08 18:32

"Michael Sørensen" <.> skrev i meddelelsen

> [...]
> udgave.
>
> Hvis jeg anskaffer mig en ny PC og dette evt. bliver med Vista, hvilken

Hvis det kun er for IIS, er Home Premium rigeligt.
Eller enklere: Alt andet end Home Basic.

De fleste computere man køber i dag med pre-installeret Windows har gerne
Home Premium, men spørg gerne i butikken for en sikkerheds skyld.