MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Express
Fra : KS

Dato : 05-06-08 05:49

Min OE vil ikke starte, men åbner blot et vindue, når jeg klikker på
genvejen.

Jeg har prøvet at af-/geninstallere komponenten - det hjælper ikke ?

What to do then ?

Mvh KS

Fra : Knud Erik

Dato : 05-06-08 10:24

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
> genvejen.
>
> Jeg har prøvet at af-/geninstallere komponenten - det hjælper ikke ?

Hej
Prøv at tjekke systemfilerne :
I "Kør" skriver du sfc /scannow - bemærk mellemrum efter sfc.
Du skal indsætte din installations - cd.

Du kan også prøve dette :
"Søg" på : folders.dbx - og slet den. Der skal være Flueben i " Søg
i skjulte filer og mapper".
Det reparerer/gendanner mapperne i OE

Ellers kan du prøve at kigge her
http://www.microsoft.com/windows/IE/community/columns/oerepair.mspx

Mvh
Knud Erik

Fra : Gamle

Dato : 05-06-08 14:05

> [...]
> genvejen.
>
> Jeg har prøvet at af-/geninstallere komponenten - det hjælper ikke ?

Det er filen msimn.exe som driller.
Den ligger som pakket fil i I386. Du expander filen og lægger den i OE. Du
laver en søgning på navnet så du ved hvor den skal ligge.

Mvh.
Torben