Plejekatten Tullemor med killinger
Fra : Heidi

Dato : 03-06-08 21:25

Så fik jeg lagt en lille video på, men jeg kan desværre ikke hitte ud af at
få lyd på mit kamera, så det er en stumfilm :o
(nå ok, læste lige manualen, der KAN slet ikke optages lyd, meget underligt
vil jeg da ellers nok mene)'

http://www.youtube.com/watch?v=vB7DktulK0o

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

http://choco.dk (siden hjælper nødstedte katte som de fleste sikkert snart
ved :)
og er også sponsor for et ungt, up-comming band: Siamese Fighting Fish, et
lidt hårdtslående band: kortlink.dk/5cnr

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-06-08 21:57

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hitte ud af at få lyd på mit kamera, så det er en stumfilm :o
> (nå ok, læste lige manualen, der KAN slet ikke optages lyd, meget

Nåårh, hvor er de bare dejlige, og Tullemor ser ud til at nyde
moderrollen. Jeg er sikker på at man kunne høre en højlydt spinden
hvis dit kamera kunne optage lyd.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 05-06-08 19:29

De er bare så kære - det er en skøn idyl!
Dejlig mor med dejlige børn!
Tak, Heidi!
Med venlig hilsen
Siri