Søde Røskva
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 03-06-08 18:04

Så er det vist tid til en ny opdatering
Hans sår heler fint og han er generalt en glad mis ( undtagen når Ronja
vil lege så får hun en røvfuld og et hvæs)
Han er begyndt at kunne oppe op på det meste og han er blevet fræk igen.
Spiser Ronjas killingemad, som jo ikke er så godt til ham når der er så
meget fedt i.
Jeg er glad for at jeg tog beslutningen, fordi jeg kan se at han har det
godt, og går rundt og snakker hele tiden. Han er sådan en dejlig mis.
Har lagt nogle billeder ind under " mine søde katte"

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-06-08 20:22

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> skrev i en
meddelelse news:EqCdnYJRjr_z5NjVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> [...]
> har det godt, og går rundt og snakker hele tiden. Han er sådan en
> dejlig mis. Har lagt nogle billeder ind under " mine søde katte"

Hej Elsebeth.

Mange tak for opdatering og billeder. Han er bare sådan en dejlig og
smuk mis, så det ville da have været synd hvis du havde opgivet
efter den første operation. Han ser også glad og veltilfreds ud på
billederne, og mindre tilfreds med "tremmerne" for altandøren. Det
er godt at du har fået sikret, så der ikke sker ulykker igen. Det
ville næsten ikke være til at bære.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats