Kattesele
Fra : Bjarne

Dato : 03-06-08 14:08

For nyligt så jeg en mand gå tur i haven med en gigantisk kat i sele.
Vores Ravel er også ret stor og passer næppe i en almindelig kattesele.
Hvad skal man gå efter og hvor kan man få det?

vh

Bjarne

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-06-08 14:28

> [...]
> Vores Ravel er også ret stor og passer næppe i en almindelig kattesele.
> Hvad skal man gå efter og hvor kan man få det?

Hvis din kat ikke kan være i en stor H-sele, kan en sele til små hunde
måske prøves?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 03-06-08 18:34

> Hvis din kat ikke kan være i en stor H-sele, kan en sele til små hunde
> måske prøves?
> Med venlig hilsen
> Camilla Baird
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hundesele-baner er nok godt at tænke i - men ikke for små. Jeg fik en
dyr chihuahua-sele, og den var klart for lille til selv Lejon!
Der skulle være nogle svenske seler, Gustaf og (? Elinor?Elvira?), som
skulle være gode til f eks Maine Coons.
Jeg så på selerne, og fandt dem herre-grimme, men andre var begejstrede.
Selv klarer jeg den med H-seler beregnet til kaniner (eller kat) fra
Bonnie.
Alm. katteseler er også for små til mine to - som ikke er voldsomt store.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-06-08 19:26

"Bjarne" <alvar.hanso.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> For nyligt så jeg en mand gå tur i haven med en gigantisk kat i sele.
> Vores Ravel er også ret stor og passer næppe i en almindelig kattesele.
> Hvad skal man gå efter og hvor kan man få det?

Jeg har en fra Rogz til Harald, det fede læs, den er godt nok næsten i
yderste position, han vejer 6kg og er en stor dreng. den er god fordi den er
så nem at klikke op og i, og den sidder fint, han har endnu ikke formået at
kringle sig ud af den ihvertfald.

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 03-06-08 21:14

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
wrote in news:g242au$23u0$1@newsbin.cybercity.dk:

> Jeg har en fra Rogz til Harald, det fede læs, den er godt nok
> næsten i yderste position, han vejer 6kg og er en stor dreng. den
> er god fordi den er

Ejjj, hvor strengt. Mowgli vejer ca 7kg og så kalder du fine lille
Harald for fed.....

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-06-08 06:01

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Ejjj, hvor strengt. Mowgli vejer ca 7kg og så kalder du fine lille
> Harald for fed.....

GGG.. jeg er bare hudløs ærligt..GG.. nej ligefrem fed er han vel ikke, men
godt i stand ihvertfald.. (-;
Anton vejer knapt 8, og han er også godt i stand..

Mvh. Marie

Fra : Bjarne

Dato : 04-06-08 06:23

Torben og Marie-louise Ager skrev:

> GGG.. jeg er bare hudløs ærligt..GG.. nej ligefrem fed er han vel ikke, men
> godt i stand ihvertfald.. (-;
> Anton vejer knapt 8, og han er også godt i stand..

Jeg er bange for, at Ravel ikke er så langt fra Anton.

Vi synes, at Ravel er meget smuk og perfekt som han er.

Men motion skader næsten aldrig

(Undtagelsen der bekræfter reglen var min kollega Jakob, mangeårig
vagthavende, som havde fint indtil han begyndte at dyrke motion; så blev
han langtidssygemeldt)

Men vi vil tage det roligt med nogle hyggelige spadsereture.

Bjarne

Fra : Siri

Dato : 05-06-08 00:15

> godt i stand ihvertfald.. (-;
> Anton vejer knapt 8, og han er også godt i stand..
>
> Mvh. Marie

Jaaarhmen, Anton er jo også raggie - en af de virkeligt store - oppe i
klasse med Tyrkisk Van, MCO, og vist også Bengal.....
De kræver deres!
Jeg holder mig pænt til mellemstore per/exo, der engang regnedes for
store katte... Der var engang
Og hvor jeg elsker at høre om al den kærlige omsorg for de skønne
misbamser, store som små!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 04-06-08 06:25

> [...]
> så nem at klikke op og i, og den sidder fint, han har endnu ikke formået at

Tak for tippet.

Er det den, der hedder Rogz Midget [3 farver] hundesele 11 mm?

vh

Bjarne

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-06-08 09:01

> Tak for tippet.
>
> Er det den, der hedder Rogz Midget [3 farver] hundesele 11 mm?

ja, lige præcis, bed dem du bestiller den hos, om lige at komme med mål på
maveremmen i yderste position.. GG.. det er den der KAN være for lille..
Jeg købte min hol www.elskerdyr.dk de er meget søde og hjælpsomme.

Mvh. Marie