billed manipulation
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-08 15:04

Hej NG
Jeg har lagt et billede fundet i anden ng i dk.Binaer under navnet minimiv

Det er for sødt og godt lavet.

Til dem der ikke har binarer grupper, det er syndt

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-08 15:47

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er for sødt og godt lavet.
>
> Til dem der ikke har binarer grupper, det er syndt

Hehe og tag jer ikke af teksten, det er nu kun billedet jeg finder rigtigt
godt lavet.

Fra : Battlefield's

Dato : 02-06-08 15:47

Hej Allan
Ja, det er godt nok en minimis!
Men sød!
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Siri

Dato : 03-06-08 20:35

> Hehe og tag jer ikke af teksten, det er nu kun billedet jeg finder rigtigt
> godt lavet.

Hej Allan.
Nogle af os har boligselskabs-net, og vi er udelukkede fra mulighederne
'klassisk NG-abonnement' - vi kan kun være med fra hjemmesiden.
Dvs jeg kan heller ikke komme til at se fotos i binaer.dk.
Forbarm dig og læg det omtalte foto i et album på din profilside?
Tusind tak!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 03-06-08 21:16

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> [...]
> hjemmesiden. Dvs jeg kan heller ikke komme til at se fotos i
> binaer.dk. Forbarm dig og læg det omtalte foto i et album på din

Selvom jeg har "klassisk abonnement" kan jeg heller ikke tage binær, så
jeg sekunderer Siri. Jeg vil også se med

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 03-06-08 21:42

> Kate skrev:
> Selvom jeg har (og så åd den teksten)
> Kate

Tusind tak til sekundanten!
Allan, vil du fluks få lagt det foto ind i dit album, ellers kommer vi
efter dig

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 15:05

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak til sekundanten!
> Allan, vil du fluks få lagt det foto ind i dit album, ellers kommer vi
> [...]

Ok, men kun fordi du presser så meget på.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=646&folder=1533&limit_start=0&limit_user=15

Det bliver slettet igen på mandag. Når jeg kommer hjem.
Stakkels Kosmos og Rocke skal i fængsel i weekenden, og de ved det ikke
endnu.
Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 04-06-08 17:38

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Ok, men kun fordi du presser så meget på.
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 646&folder=1533&limit_start=0&limit_user=15

Tak. Nøøøøj, hvor sødt, manipuleret eller ej

> Det bliver slettet igen på mandag. Når jeg kommer hjem.
> Stakkels Kosmos og Rocke skal i fængsel i weekenden, og de ved det
> ikke endnu

Uha, stakkels drenge.

Fra : Siri

Dato : 05-06-08 00:46

> Kate skrev:
Allan skrev

> Uha, stakkels drenge.
> Kate

Øhm, det er en sød killing, og hvad er det, jeg skal lægge mærke til?
Skal du på ferie, Allan, og kattene i pension imens?
Det skal nok gå, hvis pensionsfolkene tager sig godt af misbamserne med
leg og kæl.
Søde Kosmos & Rocke....

Fra : Siri

Dato : 05-06-08 00:50

> Siri skrev:
OK, så fik jeg kigget ordentligt på fotoet og registreret andet end den
kære killing!
Meget sødt lavet